Ik mag van mijn man alvast voor moederdag een slowcooker, multicooker apparaat uitzoeken. Wie kan mij helpen met advies. We hebben een groot gezin dus grote inhoud is een vereiste Ik wil hem eigenlijk wel voor veel dingen kunnen gebruiken zodat ik niet volgend jaar denk oh had ik maar.... Het budget is zo rond de 100 euro.
Geen idee Ik maak graag pasta saus of draadjesvlees maar welk apparaat nou echt een musthave is... ik weet het echt niet, de wereld van sliw cooken is nieuw voor mij
Ik ben lid van verschillende slowcooker Facebook groepen. Veel mensen hebben spijt dat ze niet meteen de Crockpot express aangeschaft hebben omdat dit zoveel meer functies heeft dan een gewone slowcooker.
Ik heb nu dankzij Adje ook de crockpot express en ik had al een slowcooker. Ik zou nu direct voor de express gaan. Zoveel meer mogelijkheden.
Misschien kan het onderwerp "de slowcooker" gewoon als subforum op zp komen dan kan iedereen alles makkelijk terugvinden. Scheelt een hoop nieuwe topics
Hier sluit ik me helemaal bij aan! Ook mede door jouw posts dat ik er 1 aan heb geschaft Ik heb m nu een paar weken en ben nu net aan het uitbuiken van een heerlijk broodje pulled pork
Ja joh die airfryer is zooooooow 2019 (sorry @Ysabella)... de slowcooker daarintegen is echt 2020 en als je hot en van nu wilt zijn dan ga je voor de crockpot expres die is echt helemaal 2021
Ik merk ook dat ik ouder word. Vroeger toen ik jong was ging ik nog echt met mijn tijd mee. Dat vond ik belangrijk. Nu ben ik tevreden met mijn gewone slowcooker uit 2020. De ambitie naar beter en van deze tijd zijn is verdwenen. Ik ben bang dat ik echt een moeke begin te worden nu