Hoi Dames! Ik ben Di en pas 30. Ik ben niet helemaal bewust bezig met het zwanger worden, maar heb een erg hoge babywens! Ik ben sinds de afgelopen 2 maanden mijn cyclus (eindelijk) aan het bijhouden en begrijpen. Heb hierdoor kunnen weten en ook voelen wanneer mijn eisprong plaats heeft gevonden (27/2) Nou heb ik sinds afgelopen donderdag (3/3) hele erge menstruatiekrampen en steken in mijn onderbuik, voornamelijk links. Mijn buik is erg opgezet en heb een beetje last van constipatie. De gevoelige borsten die ik normaalgesproken 1 a 2 weken voor mijn menstruatie ervaar zijn vreemdgenoeg ook uitgebleven. Vandaag voel ik me naast de krampen, ook erg vreemd, misselijk en erg moe. Surfen op het net heeft alleen vroege zwangerschapssymptomen opgeleverd die na NOD plaatsvinden. Zou ik nou echt in verwachting zijn of zijn mijn hormonen gewoon gek aan het doen? Heeft er nog iemand hier ervaring mee gehad? Hoe is het afgelopen?? Ik kan pas de 12e een testje doen en maak mezelf daardoor helemaal gek. Help!! en groetjes, Di
Tja, dat kan gewoon alle kanten op. Niemand die je het antwoord kan geven, dus er zit weinig anders op dan wachten en dan testen Duurt altijd lang, maarja... is nou eenmaal niet anders!
Ik snap hoe je je voelt. Ik heb mijn ei 24/2 gehad en mag 10/3 testen. Ik voel van alles. Ook klachten die ik in eerdere menstruaties niet gehad heb. Maar ik hou toch de mogelijkheid dat het niet zo is ookal wil ik zo graag. Op dit moment ben ik meer bezig met het moment dat ik merk dat ik ongi ben geworden dan met de klachten die ik heb. Ik schrijf wel alles op zodat ik het in eventuele volgende rondes terug kan lezen. Maar het liefst hoop ik dat het wel zo is. Moeilijk hoor !
Tje, het kan inderdaad 2 kantencop. Ik had vorige ronde ook van vanalles last endacht echt dat ik positief zou testen na alle kwaaltjes maar toch ongi. Deze ronde heb ik nergens last van... Dus ook ik moet gewoon afwachten. Balen he
Hallo daar ! Ik weer echt precies hoe je je voelt, ook ik mag pas over een paar dagen testen en heb eigenlijk de zelfde syptomen als jij... Ik voelde me een week geleden ook wat opgeblazen en het gevoel dat ik ongi moet worden, terwijl ik dat nooit voel ( pas op dde dag dat ik ongi ben voel ik pas wat) Mijn kinderwens is ook heel erg sterk en ook ik word over een paar maanden 30... ik had natuurlijk geen geduld , dus vanmorgen al een testje gedaan en die was negatief... het was ook geen vroege test, maar kon het niet laten natuurlijk ! groetjes zeeuwsmeisje
Ga je nog een vroege test doen of wacht je nog een paar dagen? Da wachten is erg he... Ik vind het nu al moeilijk en moet nog ruim een week...
hey dames,, ik ben nu 12 dagen overtijd en 3 nega testen gehad:x vanmorgen bij de HA geweest en ze zei mij dat ik vrijdag nog een thuistest moet doen en is die dan nog steeds nega dan maandag bloed test.. had een cyclus van 28 dagen, kon ik de tijd op gelijk zetten.. 2 weken voor nod veel witte vloed gehad.. vanaf dat ik me nod moest krijgen ook weer veel witte vloed, voel het soms gewoon lopen pijnlijke tepels, soms branderig, hardere/grotere borsten. soms misselijk als ik te snel opsta en snel shaggy en eet meer.. ik word erg onzeker omdat mijn lichaam me eigenlijk zegt dat het mss nu raak is maar toch twijfel ik omdat ik bang ben telleur gesteld te worden pfff wie heeft er meer ervaring mee?? groetjes