Bloom fresco of bloom mima moon

Discussion in 'De babyuitzet' started by Deniseb11, May 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deniseb11

Deniseb11 Lid

Aug 26, 2013
    96
    14
    8
    Hoi meiden,

Ik ben erg benieuwd of jullie mij het verschil tussen de bloom fresco en de bloom mima moon kunnen vertellen? Kan er zelf niet echt achter komen.

Thnx alvast
    Liefs

2. Deniseb11

Deniseb11 Lid

Aug 26, 2013
    96
    14
    8
    Ben er volgens mij al achter.
    De mima moon is niet van bloom:)

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Hahaha.... Is inderdaad een ander merk met een zelfde soort stoel in ook dezelfde dure prijsklasse.
    Hier een bloom fresco, vind het een fijne stoel en ze hebben een TOP-service bij bloom!

4. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Hier de bloom gehad en net na een jaar en een paar mnd weg gedaan.

Ze vergelen heel snel en wij hadden hem bij de eetkamer op het zuiden staan.( grote raam) daarbij zat ze in een goedkope Ikea stoel (deze hadden we voor buiten) beter toen der tijd. Dus gauw verkocht toen die sporen van vergeling begon te vertonen.

Hij is wel super fijn en in de tijd ook echt veel gebruikt maar denk dat stokke newborn set net zo praktisch en handig is als baby zijnde dus zou een volgende keer eerder deze aanschaffen

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben ook de fresco en super blij mee! Geen last van vergeling, we hebben ook de chroom variant, dus denk niet dat hij snel verkleurd. Maar ideaal dat ze er al inkunnen vanaf de geboorte. Nu geef ik er ook de eerste hapjes in. Ze vind het super gezellig ook om erbij te zitten aan tafel of als ik aan het koken ben.
    We hebben zelfs een tweede aangeschaft, zo blij met dat ding haha.

6. Yc86

Yc86 Actief lid

Jul 15, 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
    Wij gaan voor de mima! Vind hem zelf iets mooier en het zitje schijnt iets groter te zijn. En indd van de witte bloom is bekend dat de poot snel vergeelt wat ik een slechte zaak vind voor zn dure stoel.

7. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Moet eerlijk zeggen toen ons Mupke 5 maanden was was ie ook nog niet vergeeld.;) maar wij hebben hem verkocht voor ie echt flink geel werd

8. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Zelf vind ik die Chrome minder mooi maar wel een ideale oplossing want de stoel zelf is super fijn.....:p

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hij is inderdaad heel fijn. Tja, ik vind de witte weer niet mooi, ieder zo z'n smaak ;)

Share This Page