ik vond het jammer dat de bezorgers onbeschoft waren. Spullen t.w.v. 2000 werden zomaar zonder te vragen ergens tegenaan gezet in de huiskamer. Toen ik vroeg of ze op z'n minst een ding boven kon worden gezet werd mij als klant verweten waarom dat niet eerder had gezegd In de winkel hadden ze bij het bestellen gezegd dat de spullen in de kamer kon worden bezorgd waar IK het wilde.
Wat vreemd, hier ook gewoon in de woonkamer. Is ook niet een bezorger zijn werk ivm rug. Dan zal dat vast een foutje zijn geweest van de werknemer in de winkel.
Maar als we inclusief montage hadden besteld, had ik dan de spullen als zwangere naar boven moeten tillen ivm hun rug?
Dan is het een ander verhaal natuurlijk, was het inclusief montage? Want dan betaal je daar voor en wordt er tijd geregeld , anders is er ook gewoonweg geen tijd alles op zijn plek te zetten..
Wij wilden het kamertje eventueel bij de babydump kopen, toen ik hem daar toevallig zag staan.. Daar had het kamertje alleen een hele andere naam. Nagevraagd en dat klopt dus. Na lang doorzeuren hebben ze toegegeven dat het kamertje inderdáád eigenlijk van Happy Baby was (met bijbehorende naam..), maar dat zij hem een andere naam geven. Dan is het lastiger om te googlen en online lagere prijzen te vinden.. Maaaar.. Áls je hem ergens voor een lagere prijs vindt, dan krijg je hem nog steeds wel voor die prijs mee hoor.. :')
Heb ik ook gehad met actie van stokke , kreeg terwijl ik het bed al 2 weken had staan of zo 300 euro retour vanwege een actie , ik vind babydump echt een hele fijne winkel ( en niet alleen door deze actie ) ik koop er bijna alles
Volgens mij zijn de bezorgers verplicht om het in de juiste kamer te zetten. Dit staat volgens mij ook op de achterkant van de bestelbon. Bij ons had hij het ook over: maar ik ben alleen/rug blablabla heb toen aangegeven dat hij dan maar een collega belt, want ze horen het boven te zetten! DAAAAG waarom zou ik sjouwen als het bij de service hoort... Als de bezorger er problemen mee heeft had hij geen bezorger moeten worden.