Het is vandaag een week geleden dat mijn miskraam begon. Het bloeden is vandaag precies een week later gestopt. Alleen nu heb ik klachten die lijken op de klachten die ik vaak rond mijn eisprong heb.Kan dit zo snel na een miskraam???? We gaan geen gebruik maken nog van deze eisprong hoor ik moet echt even bijkomen en ben veel te verdrietig nog. Maar kan dit??
Hmmm lastig te zeggen. Na een miskraam geeft je lijf je sowieso wel aparte signalen die niet te plaatsen zijn. Het lijkt mij haast onmogelijk om binnen een week al een nieuw eitje te hebben, maar niets zo vreemd als het vrouwenlichaam. Als je er idd geen gebruik van gaat maken zou ik het proberen los te laten.. geef je lichaam de tijd om te herstellen en laat het maar over je heen komen. Sterkte!
Wat verdrietig van je miskraam, sterkte. Na mijn miskraam had ik mijn eerste menstruatie na 6 weken. Dus een eisprong ongeveer 4 weken na de miskraam. Ik weet niet of het mogelijk is om zo snel weer een eisprong te hebben. Zou het misschien nog zwangerschap symptomen kunnen zijn? Of waren die al weg voor de miskraam?
Ik had vanaf de eerste dag van het bloeden zo'n 6 weken later de volgende menstruatie. Wat naar meid, hopelijk kun je het gauw een plekje geven.
Ik begon met bloeden op 3 december. Was met 5+1. Dat telde ik als cd 1. Mijn ovulatietest was positief op cd 9. Op cd 11 was mijn eisprong en 10 dpo had ik weer een positieve zwangerschapstest. Dus ja het kan wel. Maar ik weet ook dat het langer kan duren. Er valt geen touw aan vast te knopen
Ik had eigenlijk tijden de zwangerschap nog niet veel klachten, alleen soms menstruatie achtige krampen en heel licht gevoelige borsten. Dat was heel snel al weg. Heb nu soms steekjes bij mijn eierstokken en ook hele tintelende benen. Dit heb ik rond mijn eisprong ook wel eens.
Exact 15 dagen na de MK en nog wel een dubbel want zie banner Heel veel sterkte nu en ook hoop, want het kan snel gaan! X
We gaan er ook deze of volgende eisprong nog niets mee doen. Wil het echt even laten bezinken maar het is wel heel fijn als je op mag merken dat alles weer gewoon "werkt" zeg maar. Gek genoeg kijk ik uit naar mijn volgende "normale" ongesteldheid. Dan kan ik echt weer vooruit kijken.
Twee weken na miskraam ( curretage) weer eisprong. Verloor nog oud bloed. Precies 28 dagen later menstruatie! Dus kan echt heel snel!
Hier tussen 4&9 weken. Kan erg wisselen. Zo vroeg kan maar is wel snel. Je lijf geeft vel signalen af dus t kan ook echt iets anders zijn.
Ik had op 12 juli een curettage 2 weken later een eisprong en weer 2 weken later ongesteld geworden. Ik teste in de tussentijd ook al negatief dus wist zeker dat het HCG weg was. Ben nu in afwachting van de volgende menstruatie aanstaand weekend. We hopen uiteraard op wat anders maar een vrouwenlijf kan zich heel snel herstellen
hier ook circa 2 weken na verwijderen restweefsel, meteen weer een cyclus van 32 dagen (voor mij normaal).
Ben heel benieuwd wanneer mijn lichaam weer de "normale stand " aan gaat nemen. Ik heb in totaal een week gebloed van de miskraam. Wat ik al vrij kort vind. En ik begin nu weer witte afscheiding te krijgen. Gek he, ik voel me daar goed bij op een of andere manier. Teken dat mijn lichaam weer in de vruchtbaarheidsstand gaat ofzo. Kan niet wachten tot de volgende menstruatie. ( klinkt echt heel gekk!) Het liefst wil ik nu al weer een poging wagen moet mezelf echt even terug fluiten, want nu is gewoon nog niet goed. Moet me aan de afspraak met mezelf houden, na mijn volgende menstruatie weer! Maar voel me steeds beter, voelde me zo deprie afgelopen week, maar begin steeds meer hoop weer te krijgen dat dit ook gewoon pech kan zijn geweest bij de innesteling. En een volgende keer heus wel goed kan gaan. Denk alleen dat je een volgende zwangerschap veel minder leuk mee maakt omdat je echt al die weken in onwijze spanning zit. Nog meer dan normaal. Maar ja niet aan denken even in de "positieve witte afscheiding vibe"blijven!
ik had na 43 dagen opnieuw mijn ongie normale cyclus van 34 dagen ik denk ook dat het afhangt hoelang je zwanger bent geweest ivm hoogte hcg wat dan langer duurt met zakken ik teste 14 dagen na de miskraam nog positief en 16 dagen nadien negatief. nu ip 2e cyclus opnieuw zwanger