Hoi, Kunnen jullie even meekijken? Ik zit nu op dag 14 na inseminatie en dag 7 na laatste pregnyl... Had zo gehoopt dat er een 2e streepje zou zijn... Als ik echt goed kijk denk ik heel vaag iets te zien, maar misschien is dat omdat ik iets WIL zien...
Ik lijk ook iets vaags te zien, je zit wel nog 7 dagen na de laatste pregnyl, hopelijk over 2 dagen meer duidelijkheid.
Heb hem voor je in het negatief gezet, daar lijk ik toch een licht lijntje te zien, anders over 2 dagen even een kv2v5.
Had enkele dagent erug 2 ovutesten gedaan en die waren duidelijk posi, door de pregnyl waarschijnlijk... We hadden er zo goede hoop op... Elke keer opnieuw zeg ik tegen mezelf dat ik niet te veel mag hopen en elke keer opnieuw laat ik mij vangen en verdrietig... Dit keer nog meer dan anders... Kan echt gewoon wenen en niet meer stoppen
Oeh ik zie ook een heel licht streepje. Geef de moed nog niet op en probeer over paar dagen nog een keer!
Ik kocht zelf ook altijd kv, maar zit nu thuis door een voetooeratie, mag niet rijdend us manlief heeft deze meegebracht Het geeft een sprankeltje hoop dat toch een aantal mensen denken 'iets' te zien... Ben al wakker van 6u en aan t wenen als een klein kind
Wat vervelend voor jullie Ik moet eerlijk zeggen dat ik niks zie, maar ben ook nog echt een leek hierin. Veel succes en sterkte
Zie zeker wat! Vind die cb kruistesten wel echt rotdingen! Maar al deze al een klein lijntje geeft zal de kv2v5 meer duidelijkheid kunnen geven! Good luck!!
Ik lijk wel een lichte lijn te zien hoor als ik mijn beeldscherm wat beweeg. Maar je bent nog zo vroeg met testen dus ik zou het over een paar dagen nog eens proberen. Ik had zo vroeg echt nog geen positieve test so no worries
Ok, dus de meerderheid ziet wat... Pff, onzekerheid troef vandaag! Maar onzekerheid is al beter dan t kl*tegevoel dat ik deze ochtend had. Ik ga vanavond naar de HA bloed laten trekken... Dan weet ik morgen of overmorgen ineens of het zo is of niet... Ga met vriend/verloofde/manlief nog even naar AH en daar misschien eens een ander merk proberen, als ze die daar hebben? Bedankt iedereen die gereageerd heeft om de tijd te nemen om te kijken!! Meer reacties mogen ook altijd natuurlijk
Ik zie heel vaag iets, moet wel eerlijk zeggen dat ik de CB plus testen rotdingen vind. Redelijk wat indrogers al gehad op die testen. Heel veel succes, hou nog even vol en pak anders een kruidvat 2v5, die waren bij mij altijd wit en vorige maand zat er een streep op.
Ik zie niks; test is te vroeg meis, EN pregnyl zit nog in je lijf. wacht het af, je maakt jezelf helemaal gek.