Hoera, Ik ben zwanger van een tweeling, al 13 weken en 2 dagen. Het is dit keer een tweeling en ik vind het daardoor weer spannend. We zijn er heel blij mee!! We kunnen niet wachten om ze in onze handen te sluiten. Thijs, liz en de kids
Gefeliciteerd! Lijkt me ook erg spannend en gek. Stiekem hoop ik op een tweeling, haha! Zou zelf graag 4 kinderen willen, maar 3 is waarschijnlijk echt het maximum aantal zwangerschappen wat mijn man betreft.
Gefeliciteerd !! Wat leuk een tweeling! Ik droomde er altijd van ( al vanaf mn tienerjaren haha) maar het is niet uitgekomen! Geniet van je zwangerschap!
Gefeliciteerd ! en geniet van je zwangerschap ! Een tweeling lijkt mij ook zo spannend! maar is stiekem altijd een droom van mij geweest!
Van harte gefeliciteerd! Ineens een tweeling erbij...heel leuk maar het lijkt me ook wel een beetje spannend! Hele fijne zwangerschap toegewenst!!
Gefeliciteerd! Verzorg jezelf goed, luister naar je lichaam, rust wanneer je lichaam het aangeeft en trek tijdig aan de alarmbel als er iets is, en dan komt alles goed ! Ik heb het toch een beetje onderschat, alles ging goed tot 20 weken, en vanaf dan het ene na het andere kwaaltje, hopelijk blijf ik nu even gespaard ^^
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap van een tweeling. Pas goed op jezelf en geniet er maar lekker van. Warme groet,