Ik weet niet wat me gebeurd..... Lang bezig geweest voor m'n eerste zwangerschap en nu onverwacht zwanger van de tweede!!! M'n zoontje is 7,5 maand... Hoop dat het goed blijft gaan
Nr 3 was 3 maanden en toen was jk zwanger van nr 4.door de pil heen.maar ze hebben het nu super leuk het is soms net een tweeling.nu 2 en 3 jaar. gefeliciteerd en geniet van je wondertjes
Gefeliciteerd !! Soms druk , maar harstikke leuk weinig leeftijdsverschil! Geniet van je zwangerschap
Leuk! Gefeliciteerd! Ik hoop het ook, maar kan volgende week pas testen. Onze kleintjes zijn bijna even oud
Gefeliciteerd, leuk zeg ! Mijn dochtertje was 4 maand toen ik weer zwanger was. Zij word 16 november 1 en 13 december ben ik uitgerekend van nummer 2.
Gefeliciteerd! Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik heb een zoontje dat volgende week 10 maanden word en eind vd maand ben ik uitgerekend van de tweede.
Gefeliciteerd! Wat toevallig... Mijn dochter is op 13 februari 2015 geboren. En nu zwanger! 5 weken en 3 dagen. Extra bijzonder; de eerste is gekomen na 2 IVF pogingen en 7 terugplaatsingen. Nu een 'hole in one'! Wonderen bestaan. Hopelijk verloopt alles zonder problemen en mogen we in juni ons kleintje verwelkomen!
Gefeliciteerd. Ik ben ook zwanger van de 2e en onze dochter is 8 maand. Alleen bij mij was het niet onverwacht