Vanaf vorige week woensdag verlies ik af en toe wat bloed. Gisteren ben ik zoveel bloed verloren dat ik er zelf slecht van werd. Direct ziek gemeld op het werkt en naar huis gegaan. Thuis stortte ik in. Bang, verdriet en wanhopig. Uit paniek de poli maar opgebeld en mocht gelijk langskomen. Helaas kreeg ik m'n vriend eerst niet te pakken en zelf rijden was geen optie. Gelukkig na 10 Minuten was hij eindelijk bereikbaar. Hup naar het ziekenhuis. Alle testen gedaan, alleen m'n bovendruk was wat verhoogd. Kreeg een inwendige echo om alles na te kijken. Alles rustig vanbinnen. Vruchtzak en dooierzak zagen er voor ze nu konden beoordelen er goed uit. Het was nog te vroeg om een eventuele hartslag of vruchtje goed te kunnen zien. Ze hadden ook niet de beste apparatuur zei hij me al. Bloedverlies kon hij zo gauw niet plaatsen. Heeft iemand van jullie dit al eens meegemaakt? Morgenochtend moet ik m'n eigen gynaecoloog bellen. Een assistent had blijkbaar niet mee gekregen dat ik gisterenavond langs was geweest en had een afspraak voor me ingepland morgenochtend. Het heeft geen zin om naar de afspraak te gaan denk ik, of wel? Ze zouden vast niet meer kunnen zien dan gisteren lijkt me? Hoop zo dat Sjaakie lekker blijft zitten en ik gewoon een slechte start van de zwangerschap heb.
Moeilijk te zeggen meid. Het kan echt nog alle kanten op.. Bij mij betekende bloedverlies foute boel, maar er zijn vrouwen genoeg die lang bloedverlies hebben tijdens hun zwangerschap . Ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan!
Ik zou wel gaan hoor. Even een extra check. Met 5.4 gaat t hartje kloppen dus een klein kansje dat je dit kunt zien. Spannend zo ..
Joh wat schrikken weer😢 Kan nog alle kanten op gaan denk ik. Wel een goed teken dat er iets in de baarmoeder te zien was! Ik zou ook gaan maar hou er rekening mee dat er nog niets anders te zien is. Sterkte!
Ik weet hoe slopend het is, ik heb 5 weken gebloed. Soms zelfs met stolsels, ik was helemaal overtuigd van een miskraam, maar moet je mn banner nu zien! Het is helaas afwachten Ik zou wel echt elke controle pakken die je krijgt!
Hier 1 zwangerschap met bloedverlies zonder krampen en dat was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (in de eierstok). Daarna zwanger met bloedverlies en stolsels en verder een goede zwangerschap. Dus het kan goed of fout zijn. Bij mij hebben ze bij mn tweede zwangerschap ook nooit geweten waar het bloed vandaan kwam.
Hier tot 16 weken bloedverlies gehad, niet zoveel als jij aangeeft maar wel continu. Kwam hier door de placenta, deze lag voor mijn baarmoedermond en een infectie bij mijn baarmoeder. Kan dus echt alle kanten op.
Wat betreft je echo morgen hmm je zou hem door kunnen laten gaan. Maar wees er bewust van dat de kans groot is dat je nog geen hartje ziet, bij mij was deze pas echt duidelijk bij 6,5 week na 3 echo's ( steeds echo's gehad voor het bloedverlies)