hoi meiden Ik heb nu momenteel zo'n ultragliss van tefal, was geen dure,maar hij lekt altijd als ik er water in doe!zoo irritant, is niet echt fijn strijken zo..ja, zonder water maar heb ook kleding die ik gewoon moet stomen zeg maar, en als ik er dan water in doe lekt ie gewoon, heb alles goed nagekeken ook in gebruiksaanwijzing, schoongemaakt etc maar hij lekt nog net zo erg. ik wil een nieuwe kopen... wie kan me tips geven voor een goed en fijn stoomstrijkijzer? bedankt alvast!
die van Longhi. bij de wehkamp krijg je er een strijkplank bij. Ideaal als je het mij vraagt. Heb hem al aan 3 personen aangeraden en allemaal even happy ermee.
Ze verkopen hem inderdaad niet meer zie ik nu. Dit is hem Delonghi VVX 1840 G Overzicht - strijkijzer op VERGELIJK.NL Bij wehkamp was hij alleen een stuk goedkoper, 100 euro incl strijkplank dus.
hey meis, heb je er al een? Ik had mijne voor 75 euro en is echt een superrrrr stoomstrijkijzer!!! Als je wilt weten welke het is dan kijk ik even welke het is!