Hey meiden. Ik mag jullie volgens mijn wel melden dat ik weer zwanger ben. (Zie mijn test ) Ik heb twee jaar geleden op deze dag te horen gekregen dat, mijn zoontje met 20 weken echo een hartafwijking had. HLHS... Uiteindelijk is hij op 26 maart geboren en gestorven. Vorig jaar 17 augustus ben ik opnieuw moeder geworden van een prachtig meisje. En uitgerekend vandaag kom ik erachter dat ik weer in blijde verwachting ben Wat een dubbele dag zo. Dus zwanger van mijn derde kindje maar de tweede die ik hier op aarde mag gaan ontvangen. Heel veel liefs cindy. Ps: wat vinden jullie van mijn test
wat fijn ! Maar wat dubbel Moet dat zijn! Je hebt een mooie duidelijke test..gefeliciteerd! Geniet ervan!
Gelukkig vinden jullie hem er goed uitzien. Vriendlief riep vanochtend steeds is het wel 100% zeker dan ? Nou twee strepen staan er al best duidelijk toch. Morgen weer ff testen. Gr cindy
Hè caruli. Bedankt! Ik zie jou naam en denk die ken ik. Nu zag ik tygo tussen je lijstje staan en weet ik het weer. Hoe gaat het met jou? Nu kan ik je bannen even niet meer zien, maar heb je uiteindelijk nog drie kindjes gekregen? Gaat het allemaal goed thuis? X
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Lijkt me heel dubbel ja maar zie het maar als een geschenk en probeer ervan te genieten
Een orachtig cadeau met een kusje van Dani. Gefeliciteerd met deze zwangerschap. Maar ook sterkte met het verdriet.
Herkenbaar , hier ook zwanger van de 4 de maar ook ik draag twee jongens engeltjes met mij mee, zij horen er bij . Mooie test , probeer te genieten