Ik heb het direct aan mijn beste vriendin verteld, want moest het aan iemand kwijt Aan de familie vertel ik het na 10 weken.
Hey, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap,wat onwerkelijk allemaal he...? Wij hebben het afgelopen weekend aan mn ouders en schoonouders verteld,maar we wachten nog even om het de rest te vertellen,al wel het heel erg moeilijk is,ik moet overal smoesen voor verzinnen want ik rookte en lust best wel een wijntje...hihihi. Geniet van je zwangerschap.... Liefs
hartelijke gefeliciteerd! ik heb het aan mensen die dicht bij mij staan eerder verteld, bij +/- 6 weken en de rest komt met 12 weken..... maar je moet doen waar jij je lekker bij voelt!
GEfeliciteerd! Wat fijn! Wij hebben het de opa's en oma's, broers en zussen bij 4 en een halve week verteld. De rest van de wereld mag het volgende week weten, dan krijgen we de eerste echo bij 7 weken. Gewoon vertellen wanneer jullie dat willen en wat goed voelt! Geniet ervan!
Gefeliciteerd en geniet van je wondertje! Ik ben na het doen van de test meteen naar mijn moeder gevlogen. Die woont 500 m verderop dus geen probleem Maar het is helemaal niet vreemd hoor!
Gefeliciteerd! Wij hebben het beide keren vrij snel verteld, zo rond een week of 7-8. Wel alleen aan naaste familie, vrienden en collega's. Deze mensen zouden het ook mogen weten als het fout zou gaan, zodat we ook wat steun/ begrip zouden kunnen krijgen...dus waarom dan langer wachten was ons idee. Doe waar jullie je goed bij voelen!
Gefeliciteerd Tja wanneer vertellen, ik had net m'n moeder op visite en dacht O jee ik barst dalijk in huilen uit en vertel het. Maar ik kon me inhouden Ik zou graag nog even willen wachten met vertellen maar volgens mij hou ik het niet lang vol hihi. Mijn werk ligt iets anders... Ik heb nu nog 5 nachtdiensten vanaf morgen en daarna vertel ik het. Over 3 weken zou ik weer de nacht in moeten en dat zie ik echt niet zitten