Ik zie heel veel zwangere moeders to be... Hier een zwangere vader! Vandaag bij de Prenatal en babydump geweest... Kan haast niet wachten om te gaan shoppen... By the way, de gezinsconstructie is ietsje anders... Ik mijn man onze draagmoeder....
Wat leuk een vader op de site! Van harte gefeliciteerd en geniet beide van de zwangerschap Kan me voorstellen dat je niet kan wachten hahaha, ik wens je vriendin/vrouw een hele fijne zwangerschap toe! Gr Ufuk
Hé, wat goed, weer eens een man hier in huis zeg maar Hebben jullie een bekende draagmoeder? Knap zeg...lijkt me heel bijzonder dat een vrouw jullie kindje voor jullie wil dragen! Shopse enne, gefeliciteerd!
Wat ontzettend leuk om dit zo te lezen. Ik wens jullie en jullie draagmoeder heel veel succes voor de tijd die komen gaat. En strax lekker genieten van de kleine Gefeliciteerd..
Wat leuk es een vader hier Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap en geniet straks lekker van je kleine !
Wat geweldig! Ik wens jullie als papa's to be heel veel plezier met shoppen! En natuurlijk een hele goede zwangerschap met z'n 3-en! agnes
Wat leuk! Weer een man in ons midden. Gefeliciteerd! geniet van deze bijzondere tijd. En begin maar vast met shoppen hoor! Niets leuker dan dat. XX Suzie
Wat leuk om eens een 'ik ben zwanger'-berichtje van een papa-to be te lezen! Gefeliciteerd! Wat mooi dat jullie samen een kindje gaan krijgen, dat worden hele bijzondere mooie maanden. Ik heb ook wel eens nagedacht om draagmoeder te zijn voor een speciale situatie. Het lijkt me heel bijzonder om zoiets te kunnen doen voor iemand die dierbaar voor je is. Geniet ervan!