Ik ga binnenkort een nieuwe kamer voor Dano maken, en we willen een sesamstraat kamer voor hem doen. Ik zoek dingen als -lampjes beddengoed muurstickers zo'n sesamstraat bankje meetlat etc etc veel al op marktplaats kunnen vinden, alleen allemaal in Limburg en dat is te ver voor mij, dan heb ik het over de niet verzendbare dingen als een bankje en meetlat.
Laatst had G@mma of K@rwei het in de reclame.... Verf tot stickers, enzo... Wij hebben toen de verf gekocht. Maar ze stoppen er mee hoorde ik om dit te verkopen. Misschien als je mazzel heb dat ze nog hebben?
dank jullie heb al een leuke ronde mat gevonden op marktplaats ben nu aan het onderhandelen. dat lampje ga ik eens bekijken en anders meteen maar even halen van de week wat moet ik me bij sesamstraat verf voorstellen? zijn dat speciale kleuren ofzo?
ja ik heb net bij gamma gekeken en inderdaad 5 euro voor een sesamstraat lampje! ga hem meteen halen van de week
nou ik was vandaag bij gamma, hebben ze het lampje niet meer. jammer Heb vandaag wel een leuk vloerkleed op de kop getikt op marktplaats
Ik kan morgen wel even bij de gamma kijken voor je! Ga er toch naar toe, en ik meende het lampje vorige week nog te hebben zien staan! Kan hem dan eventueel opsturen naar jou als ze hem nog hebben? Kan ook wel kijken naar de verf, maar dit lijkt me wat lastig op te sturen...?¿?
Mop, moet ik even hier naar de Gamma voor je? Dan bel ik ze morgen wel even dat ze hem voor me achter moeten houden.
@Minyaweth erg lief van je! Maar zie ook het aanbod van manuela EN wij zien elkaar regelmatig. @ manuela Zou je dat willen doen meis? Super!