problemen met baby dump

Discussie in 'De lounge' gestart door slingding, 19 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Wie heeft er ook problemen met baby dump?
    Ik ben er achter gekomen dat er meen mensen last hebben van de service van baby dump.
    Ik heb namelijk een kinderwagen gekocht met alle complete accesoires, nu geven hun de garantie dat als je ergens ander je spullen goedkoper ziet krijg je het verschil terug mits de zelfde leverings voorwaarde worden gehanteerd, nou kreeg je een gratis auto stoeltje bij het aankopen van een gehel kinderwagen, aangezien ik een andere auto stoel wilde kreeg ik 79 korting op dat stoeltje.
    Na een beetje zoekwerk kwam ik er achter dat ik bij andere bedrijven wel tot 120 euro verschil (goedkoper kon vinden op de wagen, voetenzak, verzorgingszak enz.) wij hebben hier het autostoeltje niet bij geteld, wij hebben dit aan beby dump gemeld en we krijgen 32 euro terug omdat je het autostoeltje bij die andere bedrijven niet gratis krijgt maar dat is nu ook niet. 7.50 verzend kosten werden er ook nog afgehaald omdat babydump gratid leverd.
    Wij vinden het zo raar wij hebben het autostoel niet mee genomen in de vergelijking maar hun doen dat wel.

Het volgende probleem doet zich dan aan, probeer maar een met baby dump in contact te komen,
    Mijn schoonmoeder en ik hebben al zeer veel gebeld en de lijn wordt verbroken of je kan je naam en tel. inspreken en dan wordt je voor 17.00 uur terug gebeld, nou nee, en op E-mails reageren ze ook niet.

Dus ik vroeg me af zijn er nog meer mensen hier dir problemen hebben met dit bedrijf? wat hebben jullie er aan gedaan?

ben benieuwd!

2. Niet meer actief

ja, zo zie je maar weer, denk je wat gratis te krijgen..

Ik had pasgeleden een boekje binnen gekregen van babypark. En daar staan zulke achterlijke prijzen. Je betaald bijv. 800 euro voor een kamertje, of je betaald voor diezelfde kamer 1250 euro en mag dan gratis artikelen uitzoeken twv 450 euro! Ehm.. ligt het nou aan mij of er dan eigenlijk helemaal NIETS gratis, want je betaald gewoon 450 euries meer..

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn schoonzusje had er toen een eetstoel gekocht en daar ging de hele tijd een wieltje onderuit en ik weet dat dat toen inderdaad ook een heel gedoe was om die mensen eraan te krijgen, belde niet terug enz...

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    @Gupsie

Haha dat viel mij ook al op inderdaad, vroeg me ook al af: wat heb je aan zo'n regel! Maakt hoe dan ook toch geen drol uit :)

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    huh? dat vind ik dus echt dom! wie is er zo idioot om daar in te trappen ( voor een kamer van 800 euro 1250 betalen om vervolgens voor 450 euro gratis dingen uit te zoeken..nou dat is dus niet gratis..hahahahahah )

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja dat de babydump moeilijk te bereiken is klopt wel!
    Wij hebben daar een ledikantje, klamboe, lakentje, dekentje en matrasje gekocht.
    Verder niks mis mee, maar toen we het kwamen ophalen, was de service 3x niks....
    Wij als klant hadden zojuist 500 euries betaald, er stond 10 man personeel bij elkaar te kletsen, nou wij wachten en wachten, kwam er eindelijk een verkoper aan, en die liep mee nh afhaal magazijn.
    Drukte m'n man het spul in de hand.
    De magazijndeur ging open en zei, hebben we z'n mooie laadvloer, zet je de auto ergens anders neer! ja of wij wisten dat dat de afhaalstoep was, en by the way voor het zelfde geld komt er een vrachtwagen aan en dan heb je daar je auto staan.
    Dus kwa produkten was het wel ok, niet goedkoop (de naam doet zich wel voor als goedkoop) maar de service was 3x niks.
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Wij zelf vinden babypark een veel betere service hebben, alleen in het boek met produkten, staan geen prijzen bij.
    Dus je moet echt bij ze langs komen om te zien wat alles kost, en de site is op zondag niet te bekijken, maar dat is nog niet zo erg.

7. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb ook alles bij de dump vandaan.

Ze hebben alleen niet gebeld 2 weken van tevoren wanneer ze het zouden leveren.
    Ik ben toen zelf gaan bellen ( was redelijk moeilijk ), en toen bleek dat ik niet ingepland stond.
    Ik mocht toen zelf een datum zeggen.
    Er was 1 deurtje licht beschadigd van de commode en die wordt zonder probleem vervangen.

De kinderwagen die wij hebben was 429 inc autostoel van 79,-.
    Bij de aktiebaby stond hij voor 449, inc autostoel van 79, terwij die stoel normaal 39 ofzo was.
    Later zag ik een aktiekrant van de aktiebaby met dezelfde wagen in de aktie, voor 499,- zonder autostoel :( erg raar.

Wat mij ook opviel bij de dump.
    Vrienden van ons hebben een kamertje, met de naam wenen.
    Dat kamertje staat verder overal onder de naak Square.
    Volgens mij kom je zo'n kamertje dan nooit goedkoper tegen als er andere namen worden gegeven.

Ach aan elke aktie wordt verdient.
    Neemt niet weg dat de service goed moet zijn.

In ieder geval heb ik geen problemen met de dump.

Succes ermee.

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik zal wel een uitzondering zijn, maar ik heb eigenlijk wel goede ervaringen met babydump.
    Wij hebben het kamertje daar gekocht. Op Marktplaats staat een bedrijf dat hetzelfde kamertje te koop aanbiedt. Dit is een bedrijf dat geen showroom heeft en tegen lage prijzen verkoopt. We zouden het dan wel zelf in NB moeten gaan halen. Het was daar even duur als bij babydump. Maar bij babydump kregen we er een gratis box bij. Die hadden we al, maar we kregen in plaats daarvan een babyphone twv 110 euro.
    Het enige wat ik minder vond was de bedrijfsleider. Dat was een beetje gladjanus die een lekker vlot babbeltje had, maar dat dit een verkooptechniek was droop ervan af :(

Het kamertje is afgelopen dinsdag bezorgd, netjes op tijd. Geen beschadigingen of zo. Van te voren netjes gebeld voor een afspraak en toen ik daarna nog een vraag had, heb ik terug gebeld en mij telefoonnummer ingesproken. Een uurtje later werd ik terug gebeld.

Ik las in een ander topic dat de kwaliteit van het kamertje tegenviel. Tja...ze bieden meerdere soorten kwaliteit aan. Wij hebben daaropgelet bij het uitzoeken en hebben een zeer degelijk kamertje uitgezocht. Je kunt echt zonder problemen op het bedje gaan zitten. Alles is mooi afgewerkt.
    De kamertjes die babydump aanbiedt zijn ook elders verkrijgbaar en ik denk dat de kwaliteit daarvan dus niets over babydump, maar over het kamertje zelf zegt.

Zoals blijkt heb ik dus geen slechte ervaringen met babydump, maar misschien heb ik hier gewoon geluk mee gehad.
    Vervelend iig voor degene die wel problemen hebben ervaren. Het kopen, ontvangen en klaarmaken v.d. babykamer/babyspullen hoort natuurlijk heel leuk te zijn zonder ergernissen :D

9. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik vind babydump een prima winkel. Ervaringen waren prima eigenlijk...

10. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ik heb ook alles bij babydump gehaald. Complete kamertje, maxicosi i.p.v. de standard autostoeltje, kinderwagen (compleet).

Moest wel even bellen want ik had een vraag over de bezorging .. duurde wel een paar uur voordat ze mij terugbelde, maar was verder geen probleem.
    Eenmaal afgeleverd:
    We hadden een probleem met de kinderwagen, gingen we gewoon met de ding terug naar de winkel. Binnen 4 weken kregen we een telefoontje dat de nieuwe binnen was, en dat we het konden ruilen. Hup naar de winkel, omgeruild en klaar was kees. De kamer staat mooi, geen beschadingen, dus verder geen nare ervaringen gehad.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier ook geen enkel probleem met babydump. Wij hebben onze wagen inclusief de beruchte autostoel er vandaan.
    Verder heb ik nog het bad, mobile, etc er vandaan. Ik was toen alleen en had echt veel spullen maar ook toen prima service. Ze gingen helemaal mee naar mijn auto om alles in te laten.

De wagen was op tijd binnen trouwens en ze hebben wel vier keer ingesproken dat die er was (wij hebben wel af en toe wat problemen met de voicemail van casema).

Ligt het misschien aan een specifiek filiaal van babydump?
    Ik ben in Utrecht geweest.

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Wij zijn in Roosendaal geweest.
    Ondertussen na 2x inspreken van nummer (want als je de keuze van wachten aan de lijn wilde werd de lijn op den duur verbroken) en een boos mailtje hebben ze vanmorgen terug gebeld en ben ik geholpen ofwel kreeg ik antwoord op mijn vragen.
    Nu de levering op 31 oktober afwachten ze komen tussen 8 en 18 uur ook zo'n lekker lang begrip kan je hele dag geen kant op maar misschien valt het mee, we wachten af!

13. heb geen ervaringen met Babydump, want heb alles bij babysuperstore van asten gekocht, prima service en mooie aanbiedingen. :thumup:

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hihi, ben benieuwd.
    werd vanmorgen gebeld dat het kamertje er was en of ik terug wil bellen wanneer het gebracht kan worden. (was weer eens te laat met opnemen)
    zelf vind ik de service daar prima. heb meer problemen met de babypark maar dit terzijde.....

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hehe, ben eindelijk terug gebeld ;)
    over 2 weken komen ze de spulletjes al brengen!

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zebelde vanavond van de babydump om een afspraak te maken om de spullen te komen leveren.
    Maar er was 3 weken terug al gebeld voor een afspraak en die staat op 31 okt tussen 8 en 18 uur, dat verbaasde de man want er stond niks in hun systeem (nee hoor wij zuigen dat uit onze duim) ik heb met klem gevraagd of dat hij dit wilde uitzoeken zodat ik niet een hele dag voor jan doedel thuis zit te wachten op spullen die niet komen, hij belde 5 minuten later terug met de melding dat het echt niet in het systeem staat en dat het die dag ook niet kan omdat dan de maxi-cosi pas binnen komt (half juli besteld) nou komen ze donderdag als het goed is maar het kan weer tussen 8:00 en 18:00 uur lekker ruim begrip, heb ook gezegd dat dit wel dagen kost voor mij als klant dat ik eerst de dinsdag heb vrij geheouden en nu de donderdag vrij moet houden voor hun, en dat ik het ook zeer vreemd vindt dat eerst 3 weken terug gebeld wordt voor een afspraak en vervolgens bij hun niet bekent is terwijl ze zelf hebben gebeld toen.
    Nu nog maar afwachten of ze komen donderdag en dat alles er bij zit en goed is want de zwangerschap gaat ook door.
    1 ding weet ik zeker ik koop daar niks meer, of ik moet het gelijk mee kunnen nemen.
    Rot winkel, in de winkel hebben ze mooie praatjes maar als het om service en bereikbaarheid gaat zijn ze zeer slecht!
    Zo dat ben ik ook weer even kwijt!

17. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    ik heb al mijn babyspullen daar 3 jaar geleden gekocht, en toen was de service prima hoor!
    Alleen met de eerste wandeling met onze kinderwagen bleek er een wiel niet goed te zijn, we hebben gebeld en de volgende dag kwamen ze een vervangende wagen brengen, en onze wagen werd naar de fabriek gestuurd.
    Helaas bleek het wiel goed stuk en van baby dump mochten wij een nieuwe uitzoeken, ik wou niet meer de zelfde na deze ervaring, heb dus een mooie uitgezocht.
    Deze was 50 euro duurder dan de vorige, maar ik mocht em zo meenemen.
    Ik ben zeer tevreden over baby-dump!

groetjes mama van channa

Deel Deze Pagina