Ik kwam vandaag op facebook dit dekbedovertrek tegen. B&M Stores: Products > His & Her Side Double Duvet Set - 287047 Nou vindt ik hem helemaal geweldig Maar kan dus niet vinden waar ze zoiets verkopen. Jullie misschien een idee?
Ze zijn alleen in het buitenland te koop o.a. op ebay. B&M Stores: Products > His & Her Side Double Duvet Set - 287047 B&M Stores: Products > His & Her Side Double Duvet Set - 287047 In Nederland alleen deze: Kussensloop met tekst: My Side Your side | Stapel Op Kussens
Ja, ik heb er gister een gehaald, ik vind m geweldig (ik woon in Engeland en heb een B&M letterlijk om de hoek zitten haha)
Oh ik kwam hem net tegen op Facebook! Maar dan in het zwart https://www.facebook.com/pages/I-speak-sarcasm-as-a-2nd-language/215996821836959
Waar dan? Zie niets.... Ik slaap ook aan HIS side.... was het eerste dat mijn man dan weer moest opmerken toen ik het liet zien...
Ik zie deze set overal op eBay. Wil op Ebay.co.uk dus weet niet of die anders is: His & Her Side Double Duvet Set | eBay
Die is zoooooo cool!! Die wil ik!! Kun je op ebay gewoon via ideal betalen of heb je een creditcard nodig?
Je hebt paypal nodig, makkelijkste is met creditcard maar je kan paypal ook aan je rekening koppelen.