Wie heeft er voor mij nog codes voor de Smiths Slinger actie? Ze zitten o.a. op de zakken Hamka's, Buggles, Nibb its en Wokkels.
moet je dan de zakken ook hebben? of volstaan de codes want die heb ik wel maar opsturen dat lukt me niet (ben daar altijs heel slecht in haha)
joyful, ik heb ze je op gestuurt hoor. als dr meer komen an kom ik hier wel weer haha eten toevallig net graag die chippies hier
Is er nog iemand die deze codes heeft maar niet gebruikt? Mijn zoontje is over een maandje jarig en ik wil heel graag een slinger voor hem laten maken ( en die ik voor alle volgende jaren ook kan gebruiken)!! Wil diegene mij even een PB sturen? In ieder geval heel erg bedankt!! xxxx
Ts, ik heb ook nog 1 of 2 codes. Dus als je ze nog nodig hebt, zijn ze voor jou. Als jij voldoende hebt, geef ik ze aan de volgende. Ik hoor het wel!
Lieve dames, ook ik heb mijn codes binnen dus ik heb ze niet meer nodig! Ik ga gelijk een slinger bestellen Ik hoop dat hij gelijk gemaakt en opgestuurd wordt zodat ik hem kan ophangen voor mijn kleine ventje zijn verjaardag xxx
Ik heb laatst een code hier weggegeven maar wil toch wel graag zelf een slinger bestellen voor mijn zoontje zijn 1ste verjaardag straks Wie heeft er nog codes??? PB maar even anders vergeet ik dit topic misschien
ik weet niet of het nog lukt, maar ik heb code's meerdere keren gebruikt en dat lukte! wie het ook wil proberen pb me maar dan mail ik je de codes!
Dames, bespaar jullie de moeite. Je kunt die codes zelf verzinnen! Heb dat geprobeerd en ze doen 't allemaal. Heb de slingers zelfs al binnen. Zie mijn topic hierover...