Wel of niet....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fay2014, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Hai allemaal, al zo veel hier op het forum gelezen, alleen zit momenteel met zo veel vragen dat ik zelf ook maar een topic open.

Ik ben op 8 juni gestopt met de pil. Dit is allemaal prima gegaan de eerste maand. Nergens geen last van en na 33 dagen werd ik weer voor het eerst uit mezelf ongesteld.

2e ronde heb ik bekeken wanneer mijn vruchtbare dagen zouden zijn via een online calculator. Hieruit bleek dat ik in de week van 22 t/m 28 het meest vruchtbaar zou zijn dus die week ook aardig wat geklust (kan geen goed gemiddelde nemen omdat ik pas 1x vanuit mezelf ongesteld ben geworden, dus heb de gehele week maar aangehouden) Op donderdag de 25e kreeg ik ineens onwijs last van mijn tepels, denk dat ik rond deze tijd mijn eisprong heb gehad. Ook dit heb ik nooit eerder gevoeld, ook niet in mijn pubertijd. Woensdag de 31e had ik ineens last van een schimmelinfectie (altijd fijn!!) en sinds donderdag kreeg ik lichte buikkrampjes. Echter vanaf zondag werden de krampen heviger en dan vooral in mijn linker zij. Ook zo nu en dan recht maar veel minder dan links. Zondag op Maandag nacht kon ik niet op mijn zij liggen zo zeer deed het.

Gister heb ik ook de complete dag pijn gehad. Pijn in mn zij doortrekkend naar mn onderbuik, constant honger gevoel maar toch niet willen eten..Ook toen ik na mijn werk uit de auto kwam werd ik duizelig en voelde me gewoon niet oke. Gister dacht ik echt: ' ja, het is raak, kan niet missen'. Vandaag voel ik me weer een stuk beter dan gister, veel minder pijn en ook wat fitter. Vandaag denk ik dus weer; nee het zal wel niet. Heb wel het idee dat mijn borsten voller zijn. Doen totaal geen pijn verder.

Is er iemand die deze verschijnselen herkend of weet wat het kan zijn. Ben een en al onzekerheid momenteel.

Groetjes, Fay

2. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Als je de 22ste of 23ste je vruchtbaarste dag had kan je alvast een testje wagen, dan hoef je jezelf ook niet zo gek te maken. :)

3. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik zou ook een testje aanraden ;)

4. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    OH MY GOD ! zojuist de Clearblue digital gedaan, en ja hoor 1 tot 2 weken zwanger !!!!!

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Van harte gefeliciteerd!

6. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195