hallo, allemaal ik heb even een vraagje ik was net aant nadenken dat de baby zo rustig is omdat ik niets voelde nu ben ik aant terug denken en kom ik erachter dat ik het vandaag nog helemaal niet heb gevoeld ! me man heeft heeft net al geprobeerd om het te laten bewegen maar ik voel het nog steeds niet ? is dit normaal bij ruim 38 weken ? of word het misschien rustig omdat de bevalling misschien er aan komt ? wat zal ik doen ? hoop op jullie antwoorden groetjes liesbeth
De bewegingen schijnen anders te worden en rustiger qua bewegingsruimte. Ik voel die van mij ook niet zo veel meer, en al helemaal niet meer wild schoppen. Heb je al een uurtje rustig op de bank gelegen? Als je het niet vertrouwd gewoon de verloskundige bellen.
ja ik heb al rustig gelegen, en dat de beweging anders worden dat weet ik ik voel ook niet echt schoppen meer maar meer bewegingen (maar nu dus niet )
Heb je geen doppler zodat je even kunt luisteren? En anders zou ik echt even de VK of gynaecoloog bellen
ik heb de verloskundige gebeld ze was nog eventjes bezig maar komt zometeen even langs om het hartje te luisteren en om te bekijken of ik even een ctg moet laten maken!
pjew... dat is spannend! nog steeds niets gevoeld? Ook niet als je achterover gaat liggen met je hand op je buik?
bij 38w moet je hem 3 keer op een dag voelen (zei de vlk vandaag tegen mij) goed dat je gebeld hebt! Misschien kun je nu even ontspannen in bad gaan liggen ofzo.
Meid toch hoop dat ze er snel is en dat jullie beebje zich lekker aan het voorbereiden is op de bevalling.
sorry meiden dat ik jullie zo heb heb laten wachten maar het duurde allemaal zo lang! alles is in ieder geval goed met onze kleine uk! de verloskundige was hier pas rond kwart voor 11 ze vond het hartje mooi klinken maar moest toch naar het ziekenhuis voor een ctg daar heb ik nog 1 1/5 uur aan gelegen en heb nog een echo gekregen dus we waren uiteindelijk om half 2 thuis vanacht maar alles zag er helemaal mooi uit en daar gaat het om ! jullie bedankt allemaal kus liesbeth