Hoi meiden, Ik heb net een zw.test van het kruidvat gedaan(2 voor 5 euri) en binnen de tijd zag je een heeeeeeeeeeeeeeeel vaag lijntje en nu na 10 minuutjes een duidelijke maar lichte teststreep....wat kan ik hieruit opmaken? Je moet deze test na exact 5 minuten aflezen, maar kan hij ook positief worden als het dus eigenlijk niet zo is?puur door iets langer te wachten? Liefs een zenuwachtige mamalyn PS:kan dinsdag officieel pas testen(banner klopt niet helemaal, had m'n ei pas vorige week dinsdag!) en had veel gedronken, het was dus geen ochtendurine. ga sowieso morgenochtend nogmals testen...
ik zeg ook positief want ik kreeg de eerste lijntjes nog niet eens op foto vastgelegd dus ik denk dat je echt wel zwanger bent
Ja?denken jullie Eerst een heel vaag/licht streepje binnen 5 minuten, en toen binnen 10 minuten een donkerder teststreepje...maar daarna mag je hem " officieel" niet meer aflezen... Mamabeer, was je met een tweede vaag streepje bij de kruidvat test wel of niet zwanger?en was dat binnen de tijd of ook iets daarna?
De eerste streep was toch al positief na 5 minuten, het kan dat de streep duidelijker word naar mate meer tijd verstrijkt, maar omdat tie eerst ook al positief was maakt het niet uit Een streep is een streep, heo licht dan ook! Dus ik zeg, gefeliciteerd, je bent gewoon zwanger, de streep is echt duidelijk, dus positeive test!
Gefeliciteerd! Bij mij was ie van de week ook licht maar de volgende dag al een stuk duidelijker. En gisteren heb ik de digitale gedaan, die nog eens bevestigde dat ik ECHT zwanger ben . Goeie testen, die van het kruidvat .
ik heb gister ook 2 x een kruidvat test gedaan en ook binnen 5 minuten een 2e lichte en duidelijk streep. de 1e test had ik weggegooid,ik had niet goed gelezen dat binnen 5 minuten de uitslag pas kon zien en ik dacht na 1 minuut ben niet zwanger. maar wel dus met nog een test later weer zon 2e streepje erbij maar natuurlijk gefeliciteerd en heb je al veel klachten?