Hoi, de titel zegt het al.... Er was een site met hele dunne slaapzakken, echt maar 1 laagje stof dik. Wie weet welke dat was? Ik heb toen maar één site gevonden.
Geen idee welke je bedoelt. Wij hebben van de week deze gekocht ErgoPouch 0.3 Tog Organic Cotton Sheeting slaapzak Pink-Koel voor de zomer Heerlijk dun, zeker met dit soort dagen. Het was zojuist 27 graden op dochters slaapkamer. En, niet onbelangrijk, een heel erg mooie slaapzak de foto op de site doet de slaapzak echt geen recht
Je kan bamboo kiezen is dune stof, vocht en warm/koud regulerend. Tog 0,3-0.5 bijvoorbeeld is echt meer dan koel ikbenmama verkoopt goede slaapzakken.
Een slaapzak van 55 euro dacht laatst dat t een grap was in de winkel maar er zijn dus echt mensen die dat kopen
Hoe mooi ik de slaapzak ook vindt, dat kan ik er ook niet aan uitgeven Ik heb woensdag een tweedehands zomerslaapzak voor F. gekocht voor 3 Euro, zag er nog uit als nieuw, vindt ik toch een betere prijs
Ik koop ze ook voor een tientje maargoed mijn dochtertje is nog zo jong, die groeit er ook weer razendsnel uit dan vind ik t zonde
Ter Stal heeft hele dunne slaapzakken. Ik heb daar anderhalf/twee weken geleden zomerslaapzakken gekocht toen ze net een nieuw filiaal hebben geopend en korting gaven. Voordelige baby meisjes slaapzakken l terStal Familiemode online winkel Voordelige baby jongens slaapzakken l terStal Familiemode online winkel Ze hebben overigens in de winkel nog veel meer motieven!
Voor wie interesse heeft; ik heb 2 lakendunne slaapzakken voor een meisje lichtroze met wit maat 90 van Prenatal te koop. 7,00 per slaapzak excl. verzendkosten. Bij interesse even pb!
Wij zijn van die mensen die dat kopen 😳😄. Ook nog wel meer uitgegeven voor een slaapzak 😝
Ik denk dat het ook wel uitmaakt in welke fase je kindje zit. Als hij/ zij een jaar of 2/ 3 is dan groeien ze er niet meer zo snel uit en dan is het anders om zo'n bedrag aan een slaapzak uit te geven. Ik heb een kleintje van 12 weken en die groeit overal razendsnel uit dus kan ik dat geld er niet aan uitgeven want na een maand past het niet meer