Morgen krijg ik mijn eerst echo! ik ben alleen zo zenuwachtig....ik krijg hem wat eerder omdat ik twee weken geleden een virus had,en bepaalde virussen kunnen een miskraam veroorzaken Ik ben morgen 8 weken en 4 dagen dus ik hoop dat ze een hartje kunnen horen! Duimen jullie voor me? Liefs.
Ik wens je heel veel succes morgen. Ik hoop dat je voldoende kunt zien, zodat je er lekker van kunt gaan genieten.
Heeeeeel veel succes morgen en: ik heb morgen ook mijn eerste echo! Spannend he?! Ik ben ook hartstikke nerveus want het is ons eerste kindje! Dus je hebt een beetje een lotgenootje! Laat je even weten hoe het is gegaan? Wij kunnen pas om 16.15 terecht dus dat wordt de hele dag nog even afwachten.... Succes!
En heel veel plezier... Enne mochten ze niet gaan luisteren (omdat het nog te vroeg is) hoop ik dat je heel mooie plaatjes te zien krijgt!
Ze is sinds het berichtje niet meer online geweest. Als er goed nieuws was dan had ze dat gelijk wel verteld denk ik. Dus ik ben ook bang dat het niet goed is gegaan.
Hey meiden.... Sorry voor mij late reactie maar ik was gister zooooo moe dat ik al heel vroeg ben gaan slapen! Maar ze hebben ze hebben hartje niet kunnen horen maar we hebben "frummel" wel gezien en even in een flist zagen met z'n drieeen het hartje kloppen! Dus ik denk dat alles goed is! Kan niet wachten op de volgende echo!