aanbieding kruidvat

Discussion in 'Zwangerschap' started by moonymuppet, Nov 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Hallo dames,

ik was bij kruidvat bij mijn punten aan het bekijken en wat ik er mee kon krijgen en nu staat er bij mij

Kruidvat MeeGroeiLuiers bieden meer bewegingsvrijheid en hebben ze een nog betere pasvorm. Ook de voorgevormde beenelastiekjes, de elastische klittenbandsluiting en het elastische gedeelte op het ruggetje dragen daar aan bij. De luiers zijn zo gemaakt dat ze supersnel absorberen, zodat billetjes mooi droog blijven en huidirritatie optimaal wordt voorkomen. Verschonen is kinderspel met Kruidvat MeeGroeiLuiers, dankzij de hersluitbare klittenbandsluiting. Door de bolletjesprint op de voorzijde zijn de luiers tenslotte in een keer mooi recht te sluiten. De nieuwe, extra dunne Kruidvat MeeGroeiLuiers zijn er in de maten 3 midi 46 stuks, 4 maxi 38 stuks, 4+ maxi 34 stuks en 5 junior 31 stuks voor baby’s, peuters en kleuters.
    Spaar nu 450 punten en scan het product en Jouw extravoordeelkaart bij de kassa. Dan krijg jij midpak Kruidvat meegroeiluiers kado!
    Deze aanbieding is geldig van 12 november t/m 26 november 2012

misschien een tip, en staan ook nog andere verschillende baby producten bij (tenminste bij mij)

Share This Page