Welke moeder fiets hebben jullie? Wil er eentje aanschaffen maar twijfel heel erg tussen de MONTEGRo en PUCH iemand ervaring met deze merken, of idee wat er wel niet handig is...kan nl niet zo goed kiezen en vaak als je iets koopt denk je achteraf had ik daar nou maar opgelet....
gebruik de zoekfunctie even. Er is onlangs een poll geweest volgens mij over welke moederfiets. Misschien staat hij wel bij babyuitzet. Ik heb trouwens de sparta
Ben ook op zoek; maar wat een prijsverschillen zeg! Zou dat ook echt heel veel schelen in de kwaliteit? Ben benieuwd naar anderen met ervaring... Oh ja en is het echt veel fijner dan een gewone fiets trouwens?
ik heb zelf de gazelle bloom en ben er echt superblij mee. helemaal nu ikzwanger ben van de tweede..pas er makkelijk tussen met mijn buikkie hahahah
ik heb de sparta amozone trendy limited edition...staat net een maandje hier bij ons, en is echt een super de puper de fiets! Heb ook op de goedkopere moederfietsen gefiets, maar die fietsen niet zo stabiel als de wat duurdere fietsen..Maar goed dat is mijn mening..Als je budget het enigzins aankan, ga dan voor een gazelle bloom, batavus mambo of sparta trendy...
Puch, niet duur en zeer degelijk, maar geen fiets om uren op te gaan touren, daar het ik een Giant met een Dolphin-fietskar voor.
Amazone van Sparta.. Mazzeltje via marktplaats.. even zoeken en bieden..Wie weet zit er net 1tje voor je bij.. Ik vind het echt een toppie fiets, degelijk en heel stabiel! Succes Liefs Faith
hoi, ik heb de gazelle bloom, en het grote voordeel ervan is dat je hem in een diverse framematen kunt krijgen. De meeste moederfietsen zijn met een laag frame en kleine wielen. Ik heb dus ook grote wielen erin en dat fietst echt veel beter dan klein vond ik. (testritje) Het is echt een fiets om uren mee op pad te zijn, ik zou geen andere willen
idd echter gaat die maar tot maar frame maat 54, en de sparta tm frame maat 60...dus voor lange mensen zou ik echt de sparta adviseren