Super gênante vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roos02, 1 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Hallo dames,

Ik hoop dat jullie me niet gaan uitlachen maar ik heb een vraag. Ik ben momenteel 34 weken zwanger en als ik naar de wc ben geweest stinkt mijn haar naar.... Juist, poep *schaam schaam*. Nu is het zo dat ik alles 100 beter ruik door de hormonen maar mijn man ruikt het ook (ff gevraagd of hij het ook rook haha, was die niet blij mee). Herkennen jullie dit en wat doe je eraan? Het liefst spring ik gelijk onder de douche maar dat kan niet altijd.

Ik schaam me dood want ik vind het echt heel vies en word er ook echt onpasselijk van.

X

2. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Je haar?.

3. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Ja de lucht trekt in mijn haren, ik heb lang haar (iets over het beha bandje).. Ik kan er ook niks van terug vinden op Google dus ik voel me heel raar en vies.

4. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Wow dat is gek zeg? Maar na het poepen lijkt me? So mige mensen ruiken wel even als ze van het toilet komen na ontlasting.. Kan je niets aan doen denk ik.. Wel vervelend voor jezelf natuurlijk. Word je vast onzeker van.. Rot zeg

5. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Ja echt na het poepen. Ik schaam me kapot. Mijn kleren stinken niet, daarom vind ik het ook zo raar. Echt alleen me haren. Ik heb zoiets ook nog nooit eerder gehad. Ook niet in de zwangerschap van mijn dochter. Mijn man zegt dat bepaalde luchtjes snel in de haren kunnen trekken, net zoals rook enzo. Ik hoop dat iemand hier tips voor me heeft of het herkend.....

6. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

oke ehm als je nou je haren opsteekt voordat je gaat ontlasten?
    of je trekt meteen door na 'de daad'. dat wil ook weleens nare geurtjes voorkomen.

7. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Haarnetje om ofzo tijdens het poepen;)

8. Killo86

Killo86 Actief lid

28 feb 2012
    173
    0
    0
    Douche muts op of daarna parfum in je haar spuiten ? Iets beters kan ik ook niet bedenken.. Je moet toch naar de wc

9. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Haren in een klem en na het poepen direct doortrekken en evt. een lekker luchtje zoals je parfum in je haar spuiten/nevelen...
    Wat vervelend voor je. Snap dat je er erg van baalt. Hopelijk helpen de tips!

10. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Haar strak vastmaken en inderdaad gelijk doorspoelen bij elke "keutel" zou maar zeggen haha.
    Dan blijft het niet hangen maar wel vreemd zeg, dat dat zo snel gaat!

11. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Hahahhaha (is niet uitlachen maar ik vind je topic echt wel grappig) Ik las eerst schaam haar, dus dacht scheren ;)

Maar nu ik weet dat het je hoofdhaar is lijkt me dit niet de juiste oplossing...

Nu het volgende, dit weet ik, ook door mijn werk...
    Luchtjes trekken letterlijk in je neus... En via je neus uiteindelijk in je lijf en kan het dus zo zijn als je een langere tijd in een ruimte bent geweest met een onaangename geur, dit vervolgens via je poriën of zelf ontlasting weer het lichaam verlaat...
    Nu heb ik het over extreme gevallen. Maar als jij lekker hebt zitten kleien, en je stinkt ff flink, zit die geur echt nog even in je neus... Dus zal je de geur nog even ruiken... Later zal de geur in dit geval hoogstwaarschijnlijk al minder of weg zijn... ;)

Is dit niet de verklaring voor jou, draai het op in een knot of toch scheren :D

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb heel lang haar en ik ruik echt niet naar poep. Ik denk dat het iets is wat jij ruikt omdat je inderdaad alles "raar" ruikt. En dat je man het ruikt is ook wel te verklaren. Wanneer jij zegt:"ruikt dit dit naar poep?" is de kans groot dat hij dat echt ruikt. Wanneer je had gevraagd:"waar ruikt dit naar?" dan kan ik me niet voorstellen dat hij zegt dat je haar (?) naar poep (?) ruikt.

Toen ik zwanger was rook alles raar. ik kon over mijn nek gaan van de geur van vuilniszakken. En dan geen volle vuilniszakken, maar gewoon nog op de rol.
    Ik denk serieus dat je je druk maakt om niets. Haar ruikt niet naar poep. Ook niet als je zwanger bent. Trust me.

13. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Thanks voor de tips dames. Ik doe mijn haren al in een knotje maar dan ruik ik het nog.. Misschien zit de geur inderdaad wel gewoon in mijn neus.. Als ik me haren na de 'daad' los doe dan komt er zo'n vieze walm. Ik snap er niks van.. Ik heb het trouwens ook met sigaretten rook. Mijn schoonmoeder rookt bij hun thuis binnen (niet als ik er ben) en als ik daar weer weg ga, stinken mijn haren ook.

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat droogshampoo erin spuiten naderhand? Ik heb het met rook ook, maar met poep? :)

15. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Ja of beetje met verfrisser spuiten voor die tijd? Raampje open of nadien ff haarspray/maskertje?

16. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Hmm erg vervelend voor je, misschien Andrelon shine spray. Hier zit echt een sterk LEKKER luchtje aan. Als ik merk dat mijn haren stinken naar eten of rook etc, dan spray ik dat erin en ruikt het alsof ze gewassen zijn. Natuurlijk ook gewoon wassen :p

Ik heb ook echt lang haar, bijna tot mn kont maar ze ruiken nooit naar poep. Ik denk dat je neus een spelletje met je speelt. Hopelijk ben je er snel vanaf

17. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    ik zou gewoon gaan voor zo een goedkoop douche mutsje wat je ook vaak gratis krijgt op je hotel kamer als je hotelletje boekt.

Die kan je gewoon in je broekzak of van mij part in je bh stoppen of in je schoen zodat je hem altijd bij je hebt thuis en op het werk. Niemand die het ziet!

18. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Dat is een goede Dara, die ga ik proberen! Ik spuit nu parfum in me haren maar helpt voor mijn gevoel niet voldoende dus denk dat een Andrelon spray ook niet werkt?. Ik denk inderdaad dat mijn neus/hormonen een loopje met me nemen..

19. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    The bodyshop body's spray kan daar goed voor zijn. :) is geen deo gewoon een wat lichtere Eau de Toilet. :) gewoon na de tijd effe wat sprayen.

20. neyomi

neyomi Actief lid

1 dec 2015
    275
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo sorry maar ik moest hier zoooo erg om lachen...
    Kan dat echt ja???

Ik zou ook idd elke keer een douchemuts kopen en ook een wasknijper.

Heel veel succes

K hoop dat dit mij bespaard zal blijven...haha

Deel Deze Pagina