Ik ben op zoek naar de goedkoopste camping in omgeving Valkenburg. Max. ongeveer 20 minuten rijden daar vandaan. Er hoeft niks bijzonders te zijn op de camping, geen entertainment oid. Eigenlijk alleen wat sanitair. Ik heb gisteren al de hele avond gezocht maar het aanbod is zo groot dat ik door de bomen het bos niet meer zie Iemand die toevallig iets weet/ kent?
hey hey je zou eens ff moeten kijken hoever de hengelhoef ervandaan is.. maar zie nu steeds de hengelhoef eruit gaan voor 25 euro enzo maar dan moet je wel eigen kampeermiddel meebrengen... grtz Anniek
en deze dan? Campings | Geniet nu van een week kamperen op Recreatiepark Brugse Heide! brugseheide ofzoiets?
ik heb ff de {zeer verouderde } anwb camping gids erbij gepakt... kwa prijs moet je zelf ff kijken... in susteren hommelheide vaals hoeve de gastmolen valkenberg * www.campingdendriesch.nl * de bron * camping oriëntal vijlen www.cottesserhoeve.nl schimmert mareveld schin op geul vinkenhof ulestraten d'n uul gulpen osebos als je ze niet op internet kan vinden heb ik ook nog wel telefoonnummers in het boekje staan... het is van 2002 dus veel sites staan er nog niet in
camping 't hemelke in hulsberg (my hometown ) www.hemelke.nl in het dorp is een appie,drogist,slager,bakker, 2 fritures en een goeie chinees. ligt 5 minuten autorijden van valkenburg af. grtjs mama1977
@ Anniek Thanks hoor voor de moeite die je hebt gedaan, super vriendelijk! Ik zit zelf ook vaak op vakantieveilingen en de 2 die je noemt had ik beide al gezien maar zijn echt te ver weg, vandaar Ik hou het gewoon even in de gaten daar. De andere campings die je hebt neergezet heb ik ook opgezocht maar die zijn gewoon te duur. Zeker nu in het hoogseizoen. @ Mama1977 Dankje voor je post, heb het bekeken en het ziet er super leuk uit maar is echt veel te duur. Voor onze situatie komt het op bijna 30 euro per nacht. En das echt veel te veel, zeker voor eenvoudig kamperen in NL Heb nog verder gezocht en wel 2 dingen gevonden; Hubertus Hoeve (Komt voor ons alles incl. op 19.- p/n) Cartils,kamperen bij de boer,zuid-limburg, boerderijcamping, vakantiewoning, boerderijwinkel (komt voor ons alles incl. op 12.70 p/n) Super prijzen, de eerste lijkt me wel het leukst. Rustige en simpele campings maar daar houden we wel van Meer tips/ ideeen zijn altijd welkom!
Ik weet niet wat je duur vindt. Maar ik weet dat camping schoonbron erg leuk is. En ik zag op de site ook last minutes. Misschien heb je er iets aan. www.schoonbron.nl Is heel dichtbij Valkenburg! Groetjes Anouk
Heb je een caravan dus of zoek je een huisje? Want op vekabo heb je dan misschien ook wel wat opties bij mini-campings/kamperen bij de boer?
sorry had niet naar de tarieven gekeken hubertus hoeve is ook leuk hoor, ligt in een lekker rustig dorpje en kort bij valkenburg, kun je zelfs te voet dan als je van wandelen houdt hele fijne vakantie alvast in ons mooie heuvelland!!
Kamperen bij de boer: Gasthuis 1 in Bemelen! Weet niet wat het kost maar ik woon er compleet om de hoek en het bestaat pas 2 jaar dus sanitair zal nieuw zijn. Bordje aan de weg staat op: boerderijcamping. 5 minuten rijden van Valkenburg, je logeert bovenop de Bemelerberg en 10 minuutjes van Maastricht! SUCCES en ik ben benieuwd waar de reis naar toe gaat!
Als je een caravan hebt dan zeg ik deze camping: :: Welcom op de website van camping De Linde :: Woon er straat vandaan en het is op loopafstand (10 min ong.) naar Valkenburg! Ligt in een heel mooie omgeving Succes met zoeken!
idd hier zijn heel veel campers die gewoon camperen bij de boer. en anders kom je maar bij mij in de tuin lol groot genoeg
Die 2 campings waar ik zelf op gekomen was is idd bij de boer, dat is echt een stuk goedkoper! @ Cindy Thanks das ook een idee @ Veronique Geen caravan maar een tent Vind de camping er heel leuk uitzien, maar te duur. Bedankt voor al jullie reacties. Ik ga eens kijken en laat dan nog wel weten wat het gaat worden!
Hey meiden, Bedankt nog voor het meedenken We zijn eruit en ik heb zojuist een mailtje eruit gedaan om te reserveren; A.s. maandag gaan we kamperen bij een boer (www.hubertushoeve.com) in Valkenburg. Hebben er érg veel zin in, toch even weg. Vind het ook echt leuk voor de kindjes! Groetjes
Oh leuk zeg Leuke camping ook ! Wens je een fijne vakantie en wie weet zie ik je toevallig in Valkenburg rondlopen (woon er ) Tip: als je met de auto naar valkenburg gaat: Als je de bowlingbaan weet ga je daar rechtdoor rijden en de weg linksafslaan. ( Je moet een drempel over, je komt op een soort laan uit dus niet de weg dan doorrijden langs voetbalvelden en huisjes enz..) ipv die parkeerplaats die je daar ziet rijd je een stukje rechtdoor richting de kastelen daar kun je ze gratis parkeren en is maar 10 min. loopafstand naar centrum hoop dat je er wijs uitkomt