Dit is echt een super grappig filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=cIwTYL1fwJk Ik heb deze maar even geplaatst, want bij de originele staat ze eerst 3 a 4 minuten te zingen, en daar gaat het natuurlijk niet om. Natuurlijk is het een beetje gemeen om iemand uit te lachen, maar ze heeft zelf het filmpje geplaatst, heeft zelfs nog een tweede filmpje geplaatst met een reactie, en het gaat gelukkig goed met haar dus... ik moest in ieder geval heel hard lachen, en ieder ander die ik hem heb laten zien ook!
Niet mijn soort humor ( leedvermaak) Een leraar van mij heeft dit ook gehad. Hij heel stoer op de tafel ons aanspreken, dondert hij er vanaf, Clown.
Ik snap ook dat hele toneelstukje op de tafel niet...Blijf dan gewoon op de grond staan, maar nou grappig is een groot woord, ik dacht eerder: wat een dom kind...
ik dacht ook dat ze door de tafel ging zakken, want die hoor je tussendoor kraken.. voor de rest vind ik het wel een leuk filmpje.. beetje dom dat je op een tafel gaat staan zingen met zo'n gewicht..