ik ben een super handige placemat tegengekomen voor knoeiers (zijn ze dat niet allemaal? ), misschien handig voor andere mama's die nog een handige placemat zoeken. ik heb nog niet ontdekt hoe ik een foto in mijn bericht kan voegen, dus dan maar de link: http://www.jippie.nl/contents/media/l_TinyDiner-Yellow.jpg het is de Tiny Diner placemat, met handig opvangbakje (die er ook af te knippen is als je het niet handig vind, las ik op buitenlandse sites) in diverse webwinkels te koop (zie google) ze zijn er in 4 kleuren en ook andere afbeeldingen dan deze gele met het nijlpaard, er zitten zuignappen onder zodat het niet verschuift, ze zijn hele makkelijk op te rollen en mee te nemen in de tas! dus ook ideaal voor bij familie e.d. en een stuk betaalbaarder dan de stokke table top, deze placemat kost geloof ik 18,50. binnenkort te koop bij babyplein.nl waar je vanaf 20 euro geen verzendkosten betaalt dus met een kleine toevoeging aan je bestelling, gratis in huis (nee ik heb geen aandelen in die webwinkel, maar op mijn verzoek nemen ze de placemat op in hun assortiment)
Ik heb een tijdje terug bij Ikea hele leuke placemat gekocht, is ongeveer 1 meter bij 60 cm en te vinden op de dierenafdeling. Blijkt namelijk een soort matje te zijn wat je onder de etensbak van een hond kunt doen....... (maar ik dacht werkelijk dat het placemat was, met hondethema) Kostte volgens mij rond de 5 euro.
Wat n gaaf ding joh! Alleen...zittie ook vast dan? Want anders gaat ons dametje er mee aan de haal denk ik
er zitten zuignappen onder, dus hij zou goed vast moeten zitten in het buitenland is men er erg enthousiast over
Ben net bij babypark geweest, heb er 1 besteld en ze krijgen hem nu ook in het assortiment, dankzij mij haha!
Hij ziet er erg leuk en handig uit, maar hij kan niet aan het tafelblad van de kinderstoel bevestigd worden denk ik he?
bij babyplein waren ze het vergeten, maar hij komt alsnog in het assortiment dus dames, nog een paar dagen en dan issie te bestellen! @coco: ik denk dat dat wel kan, maar het is goed mogelijk dat hij te groot is en dus over de randen heen gaat van het blad.
daar issie dan, eindelijk beschikbaar. je kunt hem bestellen bij babyplein, maar moet dan even in een los mailtje aangeven welke kleur je wilt. vanaf 20 euro geen verzendkosten, dus als je iets van minimaal 1,05 euro toevoegt aan je bestelling, heb je hem gratis in huis
heeft iemand hem al? het enige waar ik niet uit kom, dat zijn de kleuren. als je op google kijkt, zie je zowel in binnen als buitenland, dat de 'hippo style' (met het nijlpaard dus) alleen in het geel is, en dat de overige kleuren -rose, groen,blauw- alleen in de 'hey diddle' variant is (wolkvormig met diverse dieren). weet iemand hoe dat zit? bij babyplein weet niemand hoe het zit, want ze hebben het nog niet eerder besteld. bij Jippie kinderveiligheid hebben ze maar 1 afbeelding, van de gele met het nijlpaard, dus daar word ik ook niets wijzer van. heb zojuist zelf de blauwe besteld, ben benieuwd wat voor placemat ik nu in huis krijg