het is ook belachelijk hoor maar je doet er niks aan en je kan er ook vrij weinig aan doen dan gewoon niet op internet zitten met je telefoon tenzij je daar extra abo voor hebt
Ik heb een hele tijd in de telecom gezeten en ik weet dat er bij bepaalde providers inderdaad een waarschuwingstoon bij zit. Je krijgt dan een sms dat je rekening hoog is en dat je daar rekening mee kan houden. Ik hoop dat je wint
welke rechtzaak je ook aan zou spannen, die verlies je, je bent geen klein kind meer (16) dus je had je best in mogen lezen in het hoe en wat, en niet onwetend maar "wat moeten doen" voor niks gaat de zon op zal je neem ik aan in je opvoeding wel hebben meegekregen... dus tja je hebt zelf die kosten gemaakt, zul je ze ook zelf moeten betalen meid... gr.smoekie
Je haalt de woorden uit mijn mond.. Hier ook internet voor 9.95 pm via HI en dat is ook KPN ( ik heb het naderhand weer stop gezet want maakte er geen gebruik van ) ... Dus ik begrijp ook niet dat je zo'n hoge rekening hebt... Denk ook niet dat je deze zaak zult winnen want jij bent de gene die op internet zit en niet hun ik bedoel internet is niet goedkoop op je telefoon ( of je moet een leuke aanbiedingen hebben gekregen ) en zeker niet als je dingen gaat downloaden.... Ik wil je niet aanvallen hoor en excuus als het zo overkomt maar ik vind eigenlijk dat het een beetje je eigen schuld is En welke provider heb je want 450 per kb vind ik wel heel veel en dat heb ik nog nooit gehoord ...
ik denk dat je het toch zult moeten betalen, Ik snap zowiezo niet al die extraatjes,internet op je mobiel...iedereen heeft toch een internet-aansluiting in HUIS?Dus beetje dubbelop dan,heb ook meer het idee dat dat bij sommigen voor de 'heb' is dan noodzaak,maar dat is mijn mening. Net zoals fotograferen met een mobieltje,bijna te mooi om waar te zijn,maar ik vind die foto's veelal echt niet mooi! Ik heb een mobieltje,van een jaar of 7 oud,met prepaid-kaart,gooi eens in de zoveel tijd 10 Euro tegoed er op en heb dat ding alleen voor noodgevallen en om bereikbaar te zijn voor mijn werk... Zo kom ik nooit voor onaangename verrassingen te staan ook.
Wat je kan proberen is met de specificatie even naar een rechtswinkel te gaan en daar te kijken of de kosten wel kloppen... Wellicht kan je hier iets mee... en kan je het bedrag lager krijgen... Maar verder dan dit geef ik je ook geen kans... Helaas... Maar toen ik mijn mobiele telefoon kocht deed de verkoper gigaveel moeite om mij extra abonnementen en verzekeringen te verkopen... Ook dat internet zat er toen bij... Hebben ze dat bij jou niet gedaan? Want als je zoiets gevraagd wordt door een verkoper wordt het er vaak bij vertelt waarom en anders vraag ik waarom het voordelig zou zijn... Succes
Dat valt nog wel mee hoor ik heb een telefoon met een camera met 3.2 megapixel en die heeft echt hele mooie en duidelijke foto's ... Maar goed dit was ff off topic ... sorry
Yup doen ze bewust, en ik denk ook met het idee om mensen eens goed te naaien en geld te verdienen Beetje zoals op tv met van die sms's jes dat je er elke dag 3 ontvangt ofzo maar dan zit je wel aan een abonnement vast. daphne78,,dat van een maximum op je telefoon laten zetten wist ik niet! Lijkt me makkelijk voor kinderen hihi
Nope denk idd dat iedereen van jullie gelijk zullen hebben en dat ik dus gewoon zal moeten gaan dokken Maar kop op er zijn wel ergere dingen dan hoge rekeningen
dan heb je knap ge internet op je telefoon ik heb ook zoooo vaak via me foon gewap maar nog nooit zo,n hoge rekening gehad je zou bij je provider kunnen vragen hoe je het kan zien hoeveel belminuten of geld je over hebt en wat je op kan bellen volgens mij heeft iedere prvider wel zoiets dat je dat kan nakijken
mvjason; het gaat niet om me belminuten maar het gaat om kb's. dus al zit je 2 minuutjes op je tel. te internetten en je opent (denk ik) een grote pagina met een heleboel kb's dan is het al duur. Dus dames wees gewaarschuwd; niet internetten op je mob. als je geen internetabbonnement erop heb!
wat is kb? pffff ik zie het internetten niet zitten op zo'n piepklein schermpje hoor.... maarre succes...
Kb staat voor kilobyte.. Een bepaalde hoeveelheid digitale informatie... De prijs per Kb is niet de prijs per webpagina... Een webpagina bestaat uit meer kb's dan dat. Ik heb geen idee hoeveel, maar hoe meer plaatjes, foto's en dat soort dingen hoe meer kb's je hebt. Als het goed is kan je provider je vertellen hoe het toendertijd zat met de prijs per Kb.. Dan heb je in elk geval een richtlijn. En ik weet toevallig dat internetten in het buitenland ook zo ongelooflijk duur is. Echt op het belachelijke af. Je zat niet toevallig in het buitenland? Of dicht bij de grens waardoor je telefoon een buitenlandse provider oppikte? Ik doe maar een gok..
als je idd op n buitenlandse provider zit kost t veel geld. Ik woon vlakbij de belgische grens en weet dat hun netwerk vele malen sterker is dan de nederlandse netwerken. Vele kilometers voor de grens pikt een gsm al t belgische netwerk op en als je belgie uit rijdt duurt t weer vele kilometers eer je gsm dat los laat. Veel mensen hebben hun gsm op automatisch netwerk zoeken staan, dan pakt ie dus de sterkste. Als je dit op handmatig zet voorkom je dat je ongewild op n buitenlands netwerk beland.
dat hoeft niet het geval te zijn, er zijn ook all in pakketten, dan kun je bellen en internetten voor een bepaald bedrag per maand en er zijn verder geen extra kosten. Ik zou het zeker proberen, wie niet waagt ...