Mirena verwijderd dinsdag,wanneer ongesteld?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Windows, Feb 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Hoi dames,
    mijn Mirena is dus verwijderd afgelopen dinsdag,
    maar donderdagavond leek het er even op dat ik al ongesteld werd,maar het zet niet door op de 1 of andere manier...

2. babystuff

babystuff Actief lid

May 20, 2009
    180
    0
    0
    Hoi girl75,

de bloeding die je hebt gehad is een bloeding van het verwijderen van je spiraal. Dat is heel normaal.

Nu kan je lichaam weer op gang komen en hopelijk heb je snel het ritme terug van je menstruatie.
    Heel veel succes ermee.;)

3. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Ja ben benieuwd hoe straks mijn cyclus gaat verlopen,maar ik denk wel normaal,
    van mij mag het best lekker losbarsten8)Mocht het dit keer wél snel raak zijn,dan weet ik iig de 1e dag van mijn laatste menstruatie als ik de uitgerekende datum moet hebben.
    Maar eerst nog even mijn andere wens en dat duurt nog 5 kilo dan ben ik onder de 100,dus ff flink afvallen nog.
    Klinkt heel gek maar draag voor alle zekerheid tampons want veel tijd om te verschonen heb ik door mijn werk niet,maar zie steeds alleen wat bruinig/rozig slijm er op zitten...

4. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

Jan 4, 2010
    242
    0
    0
    bij mij duurde het een dag of 5 voor dat ik ongi werd. Het was alleen nog niet zo heftig als voor mn spiraal. Afgelopen keer was het echt als vanouds..dus ff geduld denk ik

5. essiegio

essiegio Actief lid

Jan 11, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    hheey ik heb in dec me spiraal laten verwijderen ik ben 5 dagen daarna een week ongi geweest en januarie was ik zwanger maar is eenmiskraam geworden

Share This Page