Waar koop jij je boeken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleur1, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik hou ontzettend van lezen maar nu kun je bij bepaalde winkels heel goedkoop boeken kopen enzo.
    Ik vroeg me af waar jullie je boeken kochten of bestellen. Voordat ik ergens een aanbieding ofzo aan neem en het is gewoon een vervelende overeenkomst die je aangaat.

Liefs Fleur1

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik bestel ze meestal via Bol.com. Daar hebben ze heel veel goedkope pocketuitgaven (vorige week nog 6 boeken besteld voor nog geen 30 euro!)

3. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    hey,

ik ben lid van eci ;) vindt het wel handig. en goedkoper dan bij de boekhandel

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    bij bol.com :)

Ben jaren geleden lid geweest van de ECI.
    Maar merkte vaak dat de boeken elders goedkoper waren ( aanbiedingen)
    En heel vaak hadden ze ook veel boeken niet die andere winkels wel hadden.
    Bij ECI ook nadeel dat als je een keer geen leuk boek vind om te kopen of je hebt geen geld dat je dan toch iets MOET kopen.
    Daarom ben ik ermee gestopt.

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Doe mij maar een gewone boekwinkel, geen webwinkel of folder. Misschien is het soms wel duurder (dat zou ik niet eens weten, want ik vergelijk het nooit) maar het genot van snuffelen in boekenkasten en op mooie boekentafels is me ook wat waard!

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik vind het ook heerlijk om naar een boekenwinkel te gaan maar de eerst fatsoenlijke boekwinkel is3 kwartier rijden dus even om een boek doe je dan ook niet. ik gun me het wel eens en dan maak ik in me hoofd een lijstje welke ik nog meer wil als ik er de gekochten uit heb

7. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik ga regelmatig naar de boekwinkel, maar ik bestel ook wel eens bij Amazon.co.uk of Amazon.com .. Die zijn vaak echt een stuk goedkoper en als je er een stapeltje tegelijk besteld, vallen de verzendkosten ook best mee (moet wel zeggen dat ik zelf de meeste boeken sowieso in het Engels lees, voor Nederlandstalige boeken zullen dat niet de beste sites zijn...)

8. stampertje

stampertje Niet meer actief

ik koop veel boeken ook gewoon in de boekwinkel. Ben nu aan het twijfelen of ik lid zal worden van de eci. Misschien dat ik dan sneller een boek voor mezelf zal kopen.

Liefs

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Veel boeken die bol.com verkoopt verkoopt www.nlstore.nl ook, maar dan zonder verzendkosten.

Ik bestel er heel veel en altijd snelle levering en goede ervaringen!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    marktplaats! Is wel 2ehands maar vind er genoeg leuke boeken!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ben lid van circulo

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Bij NL Store en hele goede ervaringen mee.

13. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Bij Bol.com en voor de vakanties op de rommelmarkt. Dan is niet zo'n ramp als het boek in het zand valt. :D

14. Milla

Milla Niet meer actief

Bedankt voor je tip hoor! Ik bestel altijd bij Bol, maar zonder verzendkosten is natuurlijk helemaal ideaal!

15. Ik bestel ze bij Anubis (online boekwinkeltje) of ik koop ze bij de Kringloop; super goedkoop & lekker belangrijk 2e hands.

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik bel lid van de eci , ik koop ook regelamtig een boek gewoon in een boekenwinkel en bij vlagen wandel ik wel eens een kringloopwinkel binnen dan koop ik er een paar en breng ze later weer terug !

L.sybje

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik ben ook lid van ECI en soms koop ik bij bol.com, maar ook via Marktplaats, das lekker goedkoop ;)

18. valhalla

valhalla Niet meer actief

Bij de Slegte, mocht ik er eens komen, alhoewel die wel erg duur zijn voor tweedehands vaak.

Verder bij bol.com. Tip: als je engels lezen niet vervelend vindt, kijk dan eens bij de engelse versies (als het geen nl boeken zijn) Scheelt, zeker in pocketvorm, vaak meer dan de helft met Nederlandse versie.

Zou wel graag een winkel als Donner in de buurt willen hebben, heerlijk...

Deel Deze Pagina