Super leuke thuistest,vanaf 1ste maand geslacht bepalen van je baby,direct resultaat!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mymommy, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke stelling is voor jou van toepassing?

1. Het klopt!Volgens deze test krijg ik een jongen en de echo zegt ook een jongen.

2. Het klopt niet!Volgens deze test krijg ik een jongen en de echo zegt een meisje

3. Het klopt!Volgens deze test krijg ik een meisje en de echo zegt ook een meisje.

4. Het klopt niet!Volgens deze test krijg ik een meisje en de echo zegt een jongen.

5. Anders, licht je antwoord toe op het forum.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    Als ik het zo lees dan is de voorspelling een meisje. Het is een en/of situatie. Als je urine helder blijft en niet vekleurt of vertroebelt en/of je ziet enkel slierten die naar de oppervlak zwemmen en verdwijnen dan is de voorspelling een meisje.

Als je urine van kleur veranderd, troebel wordt en/of er verschijnt een laagje met een bubbeltje/wolkig/troebelig patroon (wit) aan de oppervlak dan is de voorspelling een jongen.

In jou geval dus een meisje! Gefelicieerd met je zwagerschap en ik wens je een fijne zwangerschap toe en een soepele bevalling.

2. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    Zo te lezen is de voorspelling een meisje. Als je niet zeker bent mag je het opnieuw proberen en gebruik iets meer zout. Maar zoals het er nu naar uitziet wordt het een prinses. Fijne zwangerschap en een soepele bevalling toegewenst.

3. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Lol eerste test jongen (fout dus)
    2de test meisje (goed)

50-50 goed dus :p

4. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Altijd leuk die gratis testen, dus ik zal hem zo ook even doen. Ook al weten we nu nog niet wat we krijgen...

Waar reageert dat zout eigenlijk op, weet je dat? De meeste testen hebben met het zuurgraad van je urine te maken, en dat wordt beïnvloed door wat je hebt gegeten of gedronken, vandaar dat ochtendurine dan wordt aangeraden. Maar bij deze test maakt dat dus niet uit?

5. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Bij mij klopt het! :D

6. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    Wat leuk ik hoop dat er nog meer moeders mee doen.

7. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Na tien minuten met mn hoofd op de tafel liggend naar een glas plas met zout te hebben gekeken, geef ik t op.
    Volgens de echo krijgen we een meid, maar er gebuerde niets in t glas, ook geen slierten. Naja manlief heeft in ieder geval in een deuk gelegen ;)

8. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    Hey het is de bedoeling dat er niks gebeurd wanneer je een meisje verwacht. Zoals ik al eerder heb geschreven is het een en/of situatie. Wanneer je een meisje verwacht zou je urine dezelfde kleur behouden er zou weinig tot helemaal niks veranderen aan je urine en deze blijft helder en/of er zullen slierten ontstaan die vanuit de bodem naar oppervlak zwemmen en daar verdwijnen --- wat dus ook inhoud dat je urine helder blijft en niet veranderd.

Dus in jou geval klopt de test met wat je verwacht het wordt een meisje. Ik wens je een fijne zwangerschap en een soepele bevalling toe.

9. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanx Mymommy :D
    Ik ga helemaal los met ROZE :p

10. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    nog meer moeder die een poging gaan wagen?

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat leuk zal het morgenochtend ook eens proberen!

12. Nyna

Nyna Niet meer actief

Mymommy, heb je de test zelf ook gedaan? of kan dat nog niet bij 4 weken zwangerschap?
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar neem een abbo op dit onderwerp, dan kan ik het makkelijk
    terug vinden, mocht ik zwanger zijn :D

13. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ik heb hem gedaan en hij klopt :D
    Troebel en een wolkjespatroon = jongentje ;)

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ik ben benieuwd ga morgen ochtend even testen

15. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    #35 mymommy, 24 aug 2011
    Laatst bewerkt: 24 aug 2011
    hey eeva wat leuk dat je het vraagt, ja ik heb hem 2 keer zelf gedaan en ik kreeg dus troebele urine en het werd aan de oppervlak helemaal schuimerig dus voor mij is de voorspelling een jongen. Twee van mijn faamilieleden kregen helemaal geen verandering dus die verwachten een meisje. Hopelijk ben jij ook snel zwanger veel succes en ik wacht op je tot je kan uitproberen.

16. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    Wat leuk dat het klopt!!
    Ja als je een beetje je best doet met kijken en de tijd ervoor neemt en een beetje goed inschat niet te veel zout of te weinig dan klopt ie best vaak!. Ik heb zelf een glas gebruikt met een laag zout en een kleine doorzichtige plastic bakje zonder zout. En heb (sorry voor woordgerbuik) in beide wat urine gedaan, om zo het verschil te zien.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bij mij kwamen er echt wolken aan de oppervlakte te liggen dus volgens de test een jongen. Volgens 3 echo's klopt dit :)

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    klopt het ook bij mensen die een meisje krijgen??????? tot nu toe klopt het alleen bij jongens

19. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    Ja hoop dat er wat moeder die weten dat ze een meisje verwachten even een testje wagen.

20. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Volgens mij heb ik hierboven al wel een meisjes-mama gezien waarbij het wel bleek te kloppen, maar als je eenmaal voor 'anders' hebt gestemd in de poll, kun je dat natuurlijk niet meer aanpassen. Omdat het beeld vooral bij jongetjes duidelijk is, en veel bij het meisjesresultaat twijfelen (waaronder ikzelf), denk ik dat diegenen eerder voor 'anders' kiezen.

Deel Deze Pagina