Ja had eigenlijk die optie niet moeten toevoegen het was meer voor moeders met tweelingen en die echt niet konden kiezen uit de bovenste 4. Nou hopelijk kunnen de moeders die nu testen wel die juiste keuze maken. Door ons eerst te vragen of de resultaat klopt en dan de poll in te vullen.
Ik weet nog niet wat het wordt, maar dit klinkt makkelijk en leuk, dus ik ga zeker testen wanneer ik genoeg urine op kan vangen Ik zal laten weten wat m'n test zegt en dan de poll invullen na mijn 20-weken echo (als het daarop goed te zien is).
Ik heb het ook voor de gein gedaan 2x zelfs! De eerste keer was mijn urine troebel met een wolkenpatroon aan de oppervlakte! Maar... De 2e keer was mijn urine superhelder met allemaal naar boven drijvende sliertjes!! Er zit er echt maar eentje in mijn buik! Dus ik kan er niks mee! haha Maar wel leuk om te doen! Ik heb trouwens niet gestemd, omdat ik niet weet wat het is!
Haha wat een leuke test! Ik ga het vanmiddag gelijk even proberen, waarop zou die test dan reageren? Zuurtegraad in je urine ofzo?? Volgende week hebben we een geslachtsbepaling dus ik zal nog even laten weten of het klopt...
ik zal het binnekort ook zeker probeeren en als ik dan de 20 weken echo heb gehad laat ik weten of het klopt
Ik heb de test ook 2x gedaan! Ik heb gewoon 2 glazen tegelijk gebruikt om te kijken of er verschil zou zijn en bij de 1 kwamen er wolkjes en bij de ander gebeurde er niets
Hahaha meisjesmama dat is dus al vaker gebeurd! Bij meer mensen hier in het topic. Ben vooral benieuwd wat er gebeurd bij mensen die niet zwanger zijn wat de test dan doet. Volgens mij is het gewoon onzin
ik heb me speciaal even aangemeld Ik wil de test ook wel proberen, maar moet wachten tot morgen. Ben pas 5 weken zwanger ik laat iets weten!!
ik heb hem gedaan en ik zag niets over 2 weken weten wij wat het is dan laat ik het jullie weten of het een meisje is en het dus klopt
Ik heb het net gedaan en kreeg een wit schuimlaagje boven, daaronder is de urine gewoon dezelfde kleur gebleven.
ik heb net even geprobeerd (probeer het morgen opnieuw) en heb net hetzelfde als habibiana Wat zou dat dan moeten zijn haha? Er gebeurde niet zoveel...
Ik heb m net gedaan... Mijn urine werd gelijk heel troebel en bleef zo. Boven op ontstond een soort crema schuimlaagje??? Dus volgens mij zou dit jongen zijn... Wat denken jullie? Duurt nog even dat dit bevestigd kan worden, maar het is wel heel grappig: heb zelf al vanaf het begin het idee dat dit een jongen zou kunnen zijn.....
nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig voor iedereen... voor zover ik terug lees, zou ik dus een meid verwachten? hoewel ik dan twijfel over het schuimlaagje. Het ging wel heel snel weer weg. haha wat een gedoe