Super leuke thuistest,vanaf 1ste maand geslacht bepalen van je baby,direct resultaat!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mymommy, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke stelling is voor jou van toepassing?

1. Het klopt!Volgens deze test krijg ik een jongen en de echo zegt ook een jongen.

2. Het klopt niet!Volgens deze test krijg ik een jongen en de echo zegt een meisje

3. Het klopt!Volgens deze test krijg ik een meisje en de echo zegt ook een meisje.

4. Het klopt niet!Volgens deze test krijg ik een meisje en de echo zegt een jongen.

5. Anders, licht je antwoord toe op het forum.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    Ja had eigenlijk die optie niet moeten toevoegen het was meer voor moeders met tweelingen en die echt niet konden kiezen uit de bovenste 4. Nou hopelijk kunnen de moeders die nu testen wel die juiste keuze maken. Door ons eerst te vragen of de resultaat klopt en dan de poll in te vullen.

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik weet nog niet wat het wordt, maar dit klinkt makkelijk en leuk, dus ik ga zeker testen wanneer ik genoeg urine op kan vangen ;) :D Ik zal laten weten wat m'n test zegt en dan de poll invullen na mijn 20-weken echo (als het daarop goed te zien is).

3. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    Prima Andrea we wachten op je resultaten. Fijne zwangerschap toegewenst en een soepele bevalling.

4. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik heb het ook voor de gein gedaan :D 2x zelfs!

De eerste keer was mijn urine troebel met een wolkenpatroon aan de oppervlakte!

Maar...

De 2e keer was mijn urine superhelder met allemaal naar boven drijvende sliertjes!!

:D :D

Er zit er echt maar eentje in mijn buik! Dus ik kan er niks mee! haha

Maar wel leuk om te doen!

Ik heb trouwens niet gestemd, omdat ik niet weet wat het is! ;)

5. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Haha wat een leuke test! :)
    Ik ga het vanmiddag gelijk even proberen, waarop zou die test dan reageren? Zuurtegraad in je urine ofzo??

Volgende week hebben we een geslachtsbepaling dus ik zal nog even laten weten of het klopt... :D

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ga het eens proberen straks. heb net al geplast dus even niks in mn blaas.

7. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik zal het binnekort ook zeker probeeren en als ik dan de 20 weken echo heb gehad laat ik weten of het klopt

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    leuke test ;) ik hoop dat ik hem binnenkort ook eens kan doen!

9. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Wat grappig! Ik ga het ook testen!

10. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Ik heb de test ook 2x gedaan! Ik heb gewoon 2 glazen tegelijk gebruikt om te kijken of er verschil zou zijn en bij de 1 kwamen er wolkjes en bij de ander gebeurde er niets :D;)

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hahaha meisjesmama dat is dus al vaker gebeurd! Bij meer mensen hier in het topic.

Ben vooral benieuwd wat er gebeurd bij mensen die niet zwanger zijn wat de test dan doet. Volgens mij is het gewoon onzin

12. littlewonders

26 aug 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb me speciaal even aangemeld ;) Ik wil de test ook wel proberen, maar moet wachten tot morgen. Ben pas 5 weken zwanger :) ik laat iets weten!!

13. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb hem gedaan en ik zag niets over 2 weken weten wij wat het is dan laat ik het jullie weten of het een meisje is en het dus klopt

14. zal het straks eens proberen, krijg een meisje dus ff kijken of er niks gebeurt :p

15. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik heb het net gedaan en kreeg een wit schuimlaagje boven, daaronder is de urine gewoon dezelfde kleur gebleven.

16. littlewonders

26 aug 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb net even geprobeerd (probeer het morgen opnieuw) en heb net hetzelfde als habibiana
    Wat zou dat dan moeten zijn haha? Er gebeurde niet zoveel...

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik ga t zo ook wel ff proberen dan! :D weet ook al wat t is en ben nu nieuwsgierig of t klopt :p hahaha

18. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik heb m net gedaan... Mijn urine werd gelijk heel troebel en bleef zo. Boven op ontstond een soort crema schuimlaagje??? Dus volgens mij zou dit jongen zijn...

Wat denken jullie? Duurt nog even dat dit bevestigd kan worden, maar het is wel heel grappig: heb zelf al vanaf het begin het idee dat dit een jongen zou kunnen zijn.....

19. littlewonders

26 aug 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig voor iedereen... voor zover ik terug lees, zou ik dus een meid verwachten? hoewel ik dan twijfel over het schuimlaagje. Het ging wel heel snel weer weg. haha wat een gedoe :p

20. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    ik kon het ook niet laten!!!

alleen het bleef troebel er gebeurde verder niks!

Deel Deze Pagina