Ik hheb gestemd klopt niet! test zegt jongen, echo's overduidelijk meisje!! Ik deed t erbij en t werd meteen troebel, geen bubbeltjeslaag of schuimlaagje bovenop maar ik kon wel als ik erdoorheen keek een soort wolken zien. hij bleef troebel en geen verticale strepen ofzo.. Dus volgens mij zei de test knul..
ik was het daarnet ook aan het denken. Dat ik blijkbaar niet de enige was die haar urine ff in een glas met zout aan het mengen was hahaha Ik snap het maar half hoor. Hier werd het wel snel helder en bleef het helder. Maar in het begin een schuimlaag met wolken. pfff
hahaha grappig thuistestje kon hem nog niet ik heb m net ook gedaan en het bovenste laagje begint te schuimen en het is wel een beetje troebel maar onder bij het zout helder! als het schuim moet tellen voor een jongen klopt het wij verwachten inderdaad een jongen!
Ik heb 'm 2 x gedaan 1 x niks en 1 x troebel.. Zegt hier dus niks of het moet een tweeling zijn hahaha
Even ter verduidelijking bij een jongen blijft de schuim en vertoebeling aanwezig bij een meisje ontstaat geen vertroebeling of een laag aan de oppervlak en indien het wel ontstaat verdwijnt deze meteen/snel weer. Het blijft web experiment die ooh fout kan gaan. Bij ons in de familie heeft het wel de juiste voorspelling gedaan. Het blijft leuk omdat de ingredienten voor de hand ligend zijn.
Hey habibiana als het schuimlaagje bleef en niet meteen verdween Dan voorspelt de test een jongen. Fijne zwangerschap en een soepele bevalling toegewenst .
als het zo zit, zei de zout test een meisje en de rode kool test (die ik ook maar eens heb geprobeerd, maar TE VROEG) een jongen hahaha een tweeling! lol
Hey littlewonders als er wel een schuimlaagje ontstond en niet meteen verdween dan is het wel jongen. Bleef je urine helder zonder schuimlaagje , wolkenpatroon,vertroebeling of kleurverandering dan is het een meisje. Fijne zwangerschap en een soepele bevalling toegewenst.
Als die verdroebelling niet al aanwezig was in je urine dan word dit een jongen volgens deze test. Is je urine al van zelf troebel en deze blijft zo zonder verandering dan is het een meisje. Fijne zwangerschap en een soepele zwangerschap toegwenst.
Thanks dan had ik t goed begrepen heb mn overige urine nog ff bekeken en die was helder, t werd troebel bij t zout. De test zegt dus jongen maar t is een meid
ik geef het op... : -als het schuimlaagje bleef en niet meteen verdween Dan voorspelt de test een jongen -Bleef je urine helder ZONDER schuimlaagje , wolkenpatroon,vertroebeling of kleurverandering dan is het een meisje maar wat als het schuimlaagje plots verdween? Dat staat niet bij meisje. Er staat "zonder" schuimlaagje snap er niets meer van laten we dus gewoon stellen dat we nog steeds 50% kans hebben op een jongen/meisje
ehm. de slierten zinken naar de bodem maar verdwijnen niet allemaal wat zou het dan zijn? ik hoor het binnenkort dus dan kom ik het hier bevestigen
als ik langer kijk blijven de slierten eigenlijk door de beker heen zwemmen, tjonge... wat is het nou