Super leuke thuistest,vanaf 1ste maand geslacht bepalen van je baby,direct resultaat!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mymommy, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke stelling is voor jou van toepassing?

1. Het klopt!Volgens deze test krijg ik een jongen en de echo zegt ook een jongen.

2. Het klopt niet!Volgens deze test krijg ik een jongen en de echo zegt een meisje

3. Het klopt!Volgens deze test krijg ik een meisje en de echo zegt ook een meisje.

4. Het klopt niet!Volgens deze test krijg ik een meisje en de echo zegt een jongen.

5. Anders, licht je antwoord toe op het forum.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik hheb gestemd klopt niet! test zegt jongen, echo's overduidelijk meisje!! :D

Ik deed t erbij en t werd meteen troebel, geen bubbeltjeslaag of schuimlaagje bovenop maar ik kon wel als ik erdoorheen keek een soort wolken zien. hij bleef troebel en geen verticale strepen ofzo..

Dus volgens mij zei de test knul.. :)

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik zie iedereen al helemaal in de weer met een glas pis en een busje zout:D

3. littlewonders

26 aug 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik was het daarnet ook aan het denken. Dat ik blijkbaar niet de enige was die haar urine ff in een glas met zout aan het mengen was hahaha

Ik snap het maar half hoor. Hier werd het wel snel helder en bleef het helder. Maar in het begin een schuimlaag met wolken. pfff :p

4. kaloo

kaloo Actief lid

7 mrt 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha grappig thuistestje kon hem nog niet
    ik heb m net ook gedaan en het bovenste laagje begint te schuimen en het is wel een beetje troebel maar onder bij het zout helder!
    als het schuim moet tellen voor een jongen klopt het wij verwachten inderdaad een jongen!

5. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah iedereen succes met hun plasje!!!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb 'm 2 x gedaan 1 x niks en 1 x troebel.. Zegt hier dus niks ;) of het moet een tweeling zijn hahaha

7. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    hihi ik ga dit ook proberen. Weet alleen pas met 20 weken echo wat het gaat worden :p

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik geloof er niet zo in....

haha pandora..

9. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    Even ter verduidelijking bij een jongen blijft de schuim en vertoebeling aanwezig bij een meisje ontstaat geen vertroebeling of een laag aan de oppervlak en indien het wel ontstaat verdwijnt deze meteen/snel weer. Het blijft web experiment die ooh fout kan gaan. Bij ons in de familie heeft het wel de juiste voorspelling gedaan. Het blijft leuk omdat de ingredienten voor de hand ligend zijn.

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D Ja inderdaad :D

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    En als er geen laag aan de oppervlak komt maar wel vertroebeling zoals bij mij? :D

12. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    #72 mymommy, 26 aug 2011
    Laatst bewerkt: 26 aug 2011
    Hey habibiana als het schuimlaagje bleef en niet meteen verdween Dan voorspelt de test een jongen. Fijne zwangerschap en een soepele bevalling toegewenst .

13. littlewonders

26 aug 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    als het zo zit, zei de zout test een meisje en de rode kool test (die ik ook maar eens heb geprobeerd, maar TE VROEG) een jongen :D hahaha een tweeling! lol ;)

14. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    #74 mymommy, 26 aug 2011
    Laatst bewerkt: 26 aug 2011
    Hey littlewonders als er wel een schuimlaagje ontstond en niet meteen verdween dan is het wel jongen. Bleef je urine helder zonder schuimlaagje , wolkenpatroon,vertroebeling of kleurverandering dan is het een meisje. Fijne zwangerschap en een soepele bevalling toegewenst.

15. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    Als die verdroebelling niet al aanwezig was in je urine dan word dit een jongen volgens deze test. Is je urine al van zelf troebel en deze blijft zo zonder verandering dan is het een meisje. Fijne zwangerschap en een soepele zwangerschap toegwenst.

16. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Dankje, we shall see!:D

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Thanks dan had ik t goed begrepen ;) heb mn overige urine nog ff bekeken en die was helder, t werd troebel bij t zout.

De test zegt dus jongen maar t is een meid :)

18. littlewonders

26 aug 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik geef het op... :

-als het schuimlaagje bleef en niet meteen verdween Dan voorspelt de test een jongen
    -Bleef je urine helder ZONDER schuimlaagje , wolkenpatroon,vertroebeling of kleurverandering dan is het een meisje

maar wat als het schuimlaagje plots verdween? Dat staat niet bij meisje. Er staat "zonder" schuimlaagje ;)

snap er niets meer van :D laten we dus gewoon stellen dat we nog steeds 50% kans hebben op een jongen/meisje :p

19. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ehm. de slierten zinken naar de bodem maar verdwijnen niet allemaal wat zou het dan zijn? ik hoor het binnenkort dus dan kom ik het hier bevestigen

20. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    als ik langer kijk blijven de slierten eigenlijk door de beker heen zwemmen, tjonge... wat is het nou

Deel Deze Pagina