Ik heb vandaag 4 super leuke t'shirts gekocht met de teksten: babe with attitude diamonds are a girls best friend custest babygirl in town girl power en zo waren er nog veel meer en in vele maten! Volgens mij tot maat 86 2,99 en die van 92 was 3,99 dus iets duurder... maar echt leuk
heb een foto in mijn album gezet van de shirts die ik heb! heb de neiging om nog meer op te halen haha zo leuk vind ik ze
Bedankt voor de tip! Ga zometeen direct naar Hans Textiel (beetje spijbelen op m'n werk moet kunnen... ) Vind dat ze daar sowieso hele leuke kleertjes hebben!
Hoe vallen de maten van die shirts trouwens? heb altijd het idee dat Hans textiel zeker een maat kleiner vallen?
ja ze heeft normaal 86 van shirts en heb ik nu ook 2 van gekocht en die zitten prima maar ze vallen eerder kleiner dan groter idd..
Dames, ik wil jullie niet ontmoedigen, maar de kleertjes van Hans Textiel zijn echt van hele slechte kwaliteit! Net als de rompers, drama. Ik heb al een paar keer een miskoop gedaan, na 1 x wassen zijn de shirts soms al uit vorm.
Klopt dat de kwaliteit niet echt top is, maar dat verwacht ik ook niet voor die prijzen. Maar ik heb ook een pakje, broekje met shirtje voor 5 Euro samen gekocht en dat ziet er best goed uit, zelfs na een aantal keer wassen.
ja precies voor die prijzen mag je ook geen top kwaliteit verwachten vind ik... volgens mij wel vanaf 50/56 zover ik zag..