Hoi, Ik heb op 18 dpo voor het eerst getest. Ik zie wel een lijn maar niet even donker. Wat nu? Gaat dit dan verkeerd en bel je hiermee met dokter?
Hoe zeker ben je van je eisprong? Ik zie wel een verschil tussen 18 en 19 dpo. De dokter hoef je niet te bellen. Ik zou het even afwachten en dan aanmelden bij een verloskundige!
Eens met @Mammavantwee . Er zit idd oploop tussen de testen. Idd alvast aanmelden bij de verloskundige en je kan voor alle zekerheid over twee dagen opnieuw testen hopelijk zie je dan meer oploop. Ik vermoed dat jij nog geen 19 dpo bent!!
Ik loop normaal altijd by de gyneceloog vandaar. Ik heb een test gedaan en mijn test was 2 dagen positief dag 12 en 13. Dag 14 zal die dan wel geweest zijn ik ben vrij regelmatig maar ja hoe zeker kan je zijn dat het toch niet later is geweest?? Geen idee
Maar hoe weet je dat dan? Als je een positieve ovulatie test hebt op dag 12 en dag 13. Dus dag 14 zou die geweest moeten zijn. Tenminste zo denk ik dan. Zijn er ook andere logische opties?
Heb je daarna nog verder getest met ovu testen? Een piek is niet altijd garantie dat je ook ovuleert. Het kan zijn dat je eisprong net niet had kunnen zijn en dat je lichaam het een paar dagen later weer geprobeerd heeft. Dus dat is de andere logische optie, een latere eisprong. Als je niet door getest hebt na je piek, weet je ook niet of je nog een piek gehad heb. mocht er geen oploop geweest zijn in je testen zou ik zeggen dat je zorgen maken niet overbodig is. Maar er zit oploop. En binnen 1 dag zelfs een goede oploop. Je kan over twee dagen weer opnieuw testen en kijken of je nog meer oploop ziet. Zo ja dan kan je hopelijk rustig verder tot je een echo kan krijgen.
16 en 17 april had ik 2x een smiley. Ik heb niet doorgetest. Wel temperatuur gemeten. Ik heb hier een kaartje van ff.
Ik zou zeggen 19 april je eisprong en vandaag dus 17 dpo. Met een late innesteling ziet het er prima uit. Gefeliciteerd
Serieus? Ik hoop het zo . Maar durf dit niet te denken. Lijkt mij zo laat. Maar hoezo dan zo laat en de temperatuur?