Volgens mij gaan ze niet precies op volgorde maar de test met 8 dpo is uiteraard die van 8 dpo, die had ik in de middag gedaan. De test van 9 dpo die op de toiletpapier ligt is hoe die eruit zag toen ik m net gedaan had en de andere foto met de 9 dpo test is hoe die een beetje opgedroogd had. Dat was half uurtje nadat ik m deed. 10 dpo kon ik niet wachten en had ik een clearblue Early digital gedaan en die gaf ‘zwanger’ aan.
Zeg je nou gefeliciteerd tegen mij ?, dankjewel, wij zijn al dik 5 maanden ver of gaf jouw Early digital ‘zwanger’ aan?!
@Moni30xo in de meeste gevallen vindt de innesteling pas rond 9 dpo plaatst en dan is het een dag of 2-3 voordat je het kan zien op een test. Dus als je de innesteling op 9 dpo heb dan zie je dit pas met 11-12 dpo op een urine test. Kijk ik ‘wist’ dat het zo ver was want ik had met 6 dpo echt heeeeeell licht bruine afscheiding, maar echt super licht. Het viel me op omdat ik ermee bezig was natuurlijk. Maar anders had ik het echt niet gemerkt. Want het was echt alleen op t inlegkruisje en niet bij het afvegen dus het was echt een grote gok of dat het m echt was of niet. dus dat je met 9 dpo nog negatief test hoeft niet altijd te betekenen dat het zo blijft. Ik zou voor nu , zondag weer proberen met testen. Hopelijk heb je een mooie streep!
Oh my god HAHAHAH, ik dacht je bent net zwanger wat erg hahaha. Maar dan bij deze: gefeliciteerd!! Ik wil die dus pas morgen gaan doen aangezien het ochtendurine moet zijn? Ben wel DPO 11 en vond de testen van vandaag eigenlijk ook wel positief?
Dankjewel! Je kan m voor morgen bewaren of je kan m vanavond doen. Het is maar net waar jij je fijn bij voelt!
Mijn easy@home waren wit als niet zwanger was en toen wel zwanger was. Had ik een enorm duidelijke streep al op dacht ik 10 dpo. Foto bijgevoegd. Vrij snel gemaakt na het testen
Yes bij @Ruyax gaf die ook een mooie streep met 10 dpo maar er zijn echt genoeg meiden (waaronder ikzelf) die met de easy@home testen van die voorgedrukte streepjes kregen en bij mij waren ze soms echt licht roze terwijl op het moment van testen het onmogelijk van een zwangerschap kon zijn. Want heb ze echt getest. Het ligt er volgens mij echt aan welke batch je krijgt. Want er zitten sommige tussen die echt ver van vertrouwen zijn. Bv TS heeft echt een batch wat niet goed te vertrouwen is. Zij heeft sinds afgelopen dinsdag ofso van die voorgedrukte streepjes terwijl ze toen pas rond 5 dpo was en dus nog niet positief kon testen van een zwangerschap.