http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... ject&hbx=1 heel mooi groot huis aan het water incl eigen aanleg stijger!
Dan kan je als je 48 bent na 25 jaar krom liggen een huis kopen met luidruchtige kikkers en vervelende muggen in de 'achtertuin' kopen! Mijn ouders hebben ook zo'n soort huis, maar voor 1/3 van het geld. Alleen dan van betonnnen platen, ipv van mooie charmante steentjes. Nee hoor, mooi huis. Maar jeetje wat een geld! Hopelijk verkoop je het snel.
maar niet in de randstad aan het water en nieuwbouw!!!!!!maar goed er zal heus wel iemand zijn die het wil kopen heb er maar 1 nodig
sorry maar kan me echt niet voorstellen dat iemand dit kan betalen. hebben jullie zo'n goede baan dan? dan weet ik waar ik moet soliciteren hahaha
Nou nou, wat een onaardige (jaloerse?) reacties... Ik vind het geen mooi huis en idd wat een geld, maaaaar ze heeft wel gelijk, vind zoiets maar in de randstad........... Hoop dat je hem snel mag verkopen~!
ik vind het een leuk huis maar zelf hou ik van oude knusse huisjes Hoop dat het snel verkocht is! suc6 Ps.... vind t een beetje raar om bij iemand in de portomonnee te kijken ongeacht of ze het bij wijze van erft van een achter achter achter oom of dat ze een enorme lening moet afsluiten. Vindt dat een beetje stijlloos, sorry
misschien niet voor jezelf maar voor iemand die graag aan het water wilt wonen. oudrs, kennissen of andere belangstellende!
Nou die kunnen het ook niet betalen en sparen dan nog wil het niet hahahaha nee dan maar een huisje van 250 d euro en lekker leven maar niet krom liggen om een huis. en tja over de smaak ieder zn ding met kinderen is het niks waard na mijn idee Maar mischien zit hier op het forum iemand met veel centjes die geintreseerd is ( neem aan dat je hem wel via funda etc te koop heb staan)
Het klinkt misschien vreemd , maar sommigen hoeven voor het huis wat aangeboden wordt niet krom te liggen. En waarom is het met kinderen niks waard? Dacht je dat in ieder huis dat aan het water ligt kinderloze mensen wonen? Erg kortzichtig allemaal. Ik woon ook aan het water. Hier in de buurt zijn zat mensen die hun kinderen groot hebben gekregen EN daarbij aan het water woondden. Als het huis je niet interesseert kraak het dan ook niet af.
En ik kan me weer niet voorstellen dat iemand zó weinig voorstellingsvermogen kan hebben Op welke planeet woon je?
jemig zeg kom op zeg laat iedereen lekker in zijn waarde! Maar goed meid wat een mega mooi huis helaas ken k het niet betalen, mijn zus wel maar die wil meer bij bergen op zoom blijven wonen! Maar ff een vraagje waarom heb je geen fotos van binnen geplaatst verkoopt dat niet sneller? Succes meid