Kan het echt niet geloven! Gisterenochtend naar de huisarts geweest. Ik vermoedde dat ik een blaasontsteking had. Had zo last van mijn rug dat doortrekt naar mijn benen en billen. Dit had ik eerder gehad en had toen blaasontsteking. Ze hebben mijn urine getest en een zwangerschaptest gedaan, omdat ik ook wel een opgeblazen gevoel heb en gevoelige borsten. Nou geloof het of niet, het is geen blaasonsteking, maar ben zwanger! Kan het alleen echt niet zo geloven! Groetjes Monique
gefeliciteerd. had je zelf geen test gedaan thuis en wist je dat je overtijd was..... vertel ik ben wel benieuwd. had je wel een regelamtige cyclus? xxxx
Hoi hairdresser, Ik had zelf nog geen test gedaan. Na miskraam in juni ben ik zo onregelmatig ongesteld. Eerst 32 dagen, 36 dagen 40 dagen en heb zelfs de maand september overgeslagen! Dus had ik nog niet getest. Dacht echt ongesteld te worden en blaasontsteking te hebben. Het voelt trouwens nog steeds dat ik ieder moment ongesteld wordt. Vanwege mijn langste cyclus was ik van plan pas volgende week een test te doen als ik nog nog niet ongesteld zou zijn geworden.
Gefeliciteerd! Das weer eens wat anders....om op zo'n manier erachter te komen dat je zwanger bent...
van harte gefeliciteerd en je mannetje ook natuurlijk geniet er van hopelijk mag ik je volgen op de roze wolk gr maria
Hoi Monique, dat is pas echt een leuke verassing als je terug komt van de huisarts. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Groetjes Jolie