Hi allemaal, Ben beetje nieuw hier maar vindt het al een ontzettend leuke forum! Ben momenteel zwanger van 3e kindje en we weten niet wat het wordt. Namen kiezen vind ik ontzettend moeilijk omdat ik heel veel niet leuk vindt zowel voor een meisje als voor een jongen. Heb wel een eisenlijstje, dat dan weer wel Het mag geen Engelse naam zijn Het moet een leuke, frisse, stoere en lieve naam zijn (hou niet van nikky etc) Liefst met 2 lettergrepen en liever ook niet eindigend op -e of -a mag wel een -ie klank zijn En ook weer niet te Hollands Ps Sofie vind ik wel leuk maar is zo populair dat er al zoveel meisjes zo heten en het is misschien te makkelijk om (dan maar) die naam te kiezen. Hopelijk kunnen jullie helpen en zit er wellicht een naam bij die tof is!!!
Wellicht voor een meisje: Jolie Julie Lauren Cato Zélie Sari Zocht je nu ook een jongensnaam? Of, bedoel je te zeggen dat je zowel meiden- als jongensnamen lastig vind te vinden?
Oké, dan ook nog een paar suggesties voor jongens: Marcus Lukas Nathan Justus Pièrre Daan Tim Sem Cas Owen Diederik Felix Hugo Victor Oscar Florian Julian
Laurie Maudi Aurelie Noemi Angelie Naomi Maxim Milou Rosalie Valerie Damaris Solenn Loren Loalis Noraly Emmie Tessel Lulu Cleo Romy Lindy Resi Kirsten Nolan Beau Gabriël Joas Brent Raff Rowan Silvan Kyan Kyllian
Meisje: Romy Lilly Fleur Lois Kelly Amber Liv Jongetje: Noam Reza (aklank..) Chris Vince Wessel Robin Quin(ten) Memphis Joram
Elin Iris Karlijn Alix Lillian Filou Jodie Savien Laurie Lisan Jasmijn Silvijn Abel Domien Adam Marijn Aaron Arthur Lucas Tristan Timo Milan