Te koop - boeken - diverse auteurs

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Jacky78, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Wegens ruimtegebrek moet ik toch echt mijn boekenverzameling wat uit gaan dunnen. Onderstaande boeken verkeren allemaal in goede tot zeer goede staat.
    Wie weet zit er een leuk boek bij voor je voor de komende vakantie! Interesse? Genoemde kosten zijn exclusief eventuele verzendkosten. Ophalen kan natuurlijk ook in Haarlem - Noord-Holland.

Francis Pye - Parttime Peter
    Paperback euro 5
    Het lijkt wel of tegenwoordig elke vrouw op zoek is naar haar eigen droomprins. Maar dat geldt niet voor de vier vriendinnen Lily, Terry, Jules en Mara. Vier moderne, onafhankelijke vrouwen die dat vooral zo willen houden en slechts een man willen voor één specifiek doel. Lily wil alleen maar ongecompliceerde seks. Terry zoekt een rolmodel voor haar zoon. Jules wil graag een kind. Mara heeft iemand nodig om haar uit haar isolement te halen. Die ene man die al hun wensen vervult, wordt gevonden in de persoon van Peter, een zeer aantrekkelijke zakenman. Voor Peter zijn de vier vrouwen sámen de ideale vrouw. Ogenschijnlijk lijkt iedereen tevreden

Jill Mansell - Gemengd dubbel
    Paperback euro 5
    Wie heeft er nou geen goede voornemens met nieuwjaar? De drie vriendinnen Pru, Dulcie en Liza in elk geval wel! Liza wil dit jaar trouwen. Alleen, waar haal je een geschikte kandidaat vandaan?
    Dulcie daarentegen wil scheiden. Alleen, hoe voelt het als je ex een nieuwe liefde vindt? Pru wil gewoon getrouwd blijven. Alleen, haar liefhebbende echtgenoot gaat vreemd! Alledrie denken ze te weten wat ze willen.

Irene Smit - Lipstick & luiers
    Paperback euro 5
    Ze is perfectionistisch, verslaafd aan lijstjes en een tikje neurotisch. Maak kennis met Liz: dertiger van nu. Ze heeft een fantastische baan als redacteur bij een glossy maandblad, maakt een mooie carrièresprong, maar... heeft ook net een baby gekregen. Natuurlijk levert dat de nodige strijd, twijfels en frustraties op. Met haarzelf (Ben ik wel een goede moeder?), over haar partner Robbert (Ik weet het zeker; hij gaat vreemd!) en op haar werk (Ik moet nu echt weg, anders kom ik te laat

Nicholas Evans - Wolvenlus
    Paperback euro 7
    De wolvenlus is een buitengewone vertelling over haat en vooroordeel, liefde en genezing en over onze angsten én verbondenheid met de ongetemde natuur. Maar bovenal is dit een krachtige roman die laat zien dat de mens, dankzij de liefde, in staat is de juiste keuzes te maken.

Nicholas Evans - De Rookspringer
    Paperback euro 7
    Al jaren brengen Connor en Ed hun zomervakantie door in de afgelegen Amerikaanse wildernis van Montana. Ze maken er deel uit van een groep 'rookspringers', avontuurlijke mensen die bij bosbranden met een parachute in de vuurlinie gedropt worden om de brand te bestrijden. Dit keer neemt Ed zijn nieuwe vriendin Julia mee. Deze zomer, die voor alledrie zo idyllisch begint, zal door een enkele bliksemflits en een daaropvolgende verzengende vuurzee hun leven voorgoed veranderen

Catherina Coulter - Verover mijn hart
    Gebonden euro 10
    Bijna was het hem gelukt. Bijna had haar voogd haar overweldigd. Maar de 19 jarige beeldschone, erfgename Caroline Derwent-Jones laat zich niet zomaar haar maagdelijkheid en haar fortuin afpakken door een oude vrek

Joanna Trollope - De koperen dolfijn
    Paperback eur 7
    Een jonge Engelse trekt met haar vader naar Malta en leert daar tijdens de Tweede Wereldoorlog haar romantische dromen los te laten en een meer aardse werkelijkheid te accepteren.

Deel Deze Pagina