Kleine boekjes paperback: Smakelijke salades van Anne Wilson Feestmenu's verrukkelijk en vegetarisch (Iris reeks) Zelf gebakken door Albert Mol Koken met kruiden door Hermy Brouwer Culinaire kleintjes 40 recepten voor: -peulvruchten -aardebeien -aardappels -tuinkruiden Zoet en hartig gebak (NL zuivelbureau) Maar vooral lekker en licht (NL zuivelbureau) Recepten uit de Franse keuken door Marianne Stuit Méér met aardappels door Cecile Thijssen Lekker eten op z'n Indisch door Ben J. Kuyper Kipgerechten door Ben J. Kuyper Vleesgerechten door Ben J. Kuyper Fruitgerechten door Ben J. Kuyper Lekker eten op z'n Oostenrijks door Ben J. Kuyper Groenterecepten door Wina Born Slankrecepten door Wina Born Nieuwe grill en barbecue recepten door Wina Born Grote boeken paperback Italiaans koken Rebo productions Snel en eenvoudig vegetarisch koken Rebo productions Indiaas koken Rebo Productions De beste ideeën voor kwarktaarten, biscuit en nagerechten door Anne Wilsons De keuken van de pure smaak door Tip Culinair Patisserie Nieuwe stijl (gezond koken serie) Hardcover Koken uit de kunst Het nieuwe kookboek door H.H.F. Henderson, H. Toors, I.J. Ebbelink en S.E. Rijks Eiwitarm eetplezier Sla en slaatjes en snacks Ik ben opruiming aan het houden en deze boeken mogen als partij weg. Voor 15 euro (dan neem ik de verzendkosten -Kiala- voor mijn rekening).