Dit is een super mooie jurk desigual. Ik heb hem 1 avond gedragen, een paar uurtjes. Ik heb hem via internet besteld en kan hem nu niet meer ruilen. Ik baal er gruwelijk van. Maar de jurk staat mij echt niet. Het is een maat M.
Ohhh vind m geweldig ! helaas heb ik normaal maat S/XS (hoewel, wie weet na de bevalling niet meer... de tompouce tik is op mn heupen te merken ) deze zul je zeker snel kwijt zijn! wilde hem nl zelf kopen, maar hij was de winkel al uitgevlogen voor ik er erg in had!
Wat wil je ervoor hebben? Ik vind 'm gaaaaaaaaaf! Oh, en waarom staat ie je niet dan? Ben 'k wel benieuwd naar
Ik ben normaal van de rokjes. Maar ik vond en vind deze jurk zo mooi, maar hij past gewoon niet bij me, zelfs mijn man zei dat! Hij staat gewoon niet. En dan blijft hij in de kast hangen. Dat vind ik echt zonde. Ik wil er eigenlijk 50 euro incl. voor omdat hij nog als nieuw is.
Ok, logisch Moet ik alleen ff hier overleggen (veel uitgaven deze maand, dus weet niet of 't er nu bij kan...) Ik laat het zos nel mogelijk weten! (als er in de tussentijd iemand komt die 'm hebben wil: gewoon doen, hoor! Kans is namelijk helaas vrij groot dat ik 't aan mijn neus voorbij moet laten gaan)
Mijn moeder kwam hier net en zij wou de jurk graag overnemen. Hopelijk vinden jullie dit niet erg. Ik had niet eens aan haar gedacht. Sorry voor het ongemak.