Super negatief...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lola23, 3 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Het is een beetje dubieus of je een innesteling wel of niet kan voelen. Ik had vanaf ongeveer 5-6 dagen na mijn eisprong af en toe steekjes linksonder in mijn buik die doortrokken tot in mijn vajayjay, dit heb ik mij mijn 1e zwangerschap ook gevoeld, maar geen mens weet of dat van innesteling komt of dat het gewoon je darmen zijn, die reageren namelijk ook op progesteron waardoor je krampjes kan krijgen.
    Anyway; innesteling is een proces dat dagen duurt. Dus (als er een innesteling plaatsvindt) kan de innesteling al eerder begonnen zijn en opeens een krampje geven, het zegt dus niets over de timing. Vanaf het begin van de innesteling wordt het zwangerschapshormoon hcg aangemaakt, de stijging gaat in het begin heel langzaam en het duurt dus enkele dagen voordat het hormoon voldoende hoog is zodat het door een test opgepikt kan worden.
    Door te testen met een gevoelige test ("early" testen) kan je vaak al eerder een licht streepje zien. Je zou bv de kruidvat testen 2voor5 euro kunnen kopen, of een predictor early (wel duurder), of de early testen van de action.
    De testen die je gratis krijgt bij ovulatietesten zijn meestal niet zo gevoelig, dus die zijn minder geschikt om mee te testen voor je NOD.

Als je andere testen zou kopen zou ik gaam voor een van bovenstaande, of via internet de extra gevoelige van sensitest (sensibaby) bestellen.
    De early testen van kruidvat en de clearblue plustesten (beiden te herkennen door een plusteken dat de zwangerschap aangeeft) zou ik niet kopen, die geven vaak valse streepjes. Van de testen van de jumbo ook wegblijven.
    Hopelijk heb je gelijk en heb je binnen enkele dagen een positieve test.

Lola23 vindt dit leuk.
  2. Lola23

Lola23 Lid

2 okt 2017
    84
    24
    8
    Vrouw
    Na 15 maanden bezig zijn kan ik goed omgaan met die teleurstelling elke maand weer en weer. Ik probeer er altijd een positieve draai aan te geven. Het zou idd kunnen dat ik het helemaal mis heb. Maar totdat ik de rode duiveltjes zie ga ik er niet van uit :D

3. Lola23

Lola23 Lid

2 okt 2017
    84
    24
    8
    Vrouw
    Ik hoop het ook op een positieve test, bedankt! Nu zie ik dat je het hebt over darmen. Mijn darmen zijn meestal na 7u savond erg van slag. Ik voel allemaal steekjes en gerommel. Zou dit iets kunnen betekenen, dit heb ik normaal nooit. Dit is al 1 week zo, ik dacht eerder misschien aan m'n eetpatroon maar die verschilt niet echt met de maanden ervoor (hou een bepaalde eetpatroon aan).

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik had de laatste ronde (toen ik zwanger bleek) wel meer last van mijn darmen: diarree en dan weer obstipatie, en veel lucht.
    Maar of dat echt van zwangerschap komt? Zoals ik hierboven zei kan progesteron ook zo'n dingen met je doen, en progesteron heb je altijd in de tweede helft van je cyclus ongeacht of je zwanger bent.
    Maar als het bij jou beduidend anders is dan de afgelopen 15 rondes dan is het misschien wel een teken...

Lola23 vindt dit leuk.
  5. manaolana

manaolana Niet meer actief

En TS heb je nog getest?

6. Lola23

Lola23 Lid

2 okt 2017
    84
    24
    8
    Vrouw
    Ben zojuist ongesteld geworden:(

7. manaolana

manaolana Niet meer actief

Oh balen :( hopelijk volgende ronde meer geluk!

Deel Deze Pagina