hoi, Ik twijfel heel erg of de testen positief zijn. Met kruidvat 2 voor €5,- ben ik bekend maar de early niet. Maar een streep is toch een streep?
De early is niet goed zichtbaar omdat hij in de schaduw ligt, maar die wil nog wel eens vals zijn helaas. Een streep is een streep gaat dus niet altijd op. Op de 2v5 zie ik zonder te turen een tweede streep. Er lijkt dus wel iets gaande. Ik zou over twee dagen weer testen en kijken of hij op loopt. Waar zit je in je cyclus?
Ik zie het op beide testen. Vind de plustest ook positief. Zie een lichte streep maar wel breed. Je zou een foto kunnen maken als de test in het licht ligt.
Ik zie ze zeker op beide testen en vind het wel veelbelovend! Alleen je hebt dus geen idee wanneer je eisprong was? Ben erg benieuwd, hou je ons op de hoogte?
Eli Ik denk 10 dagen geleden. Ik ga vannacht op vakantie dus ik dacht doe toch maar een test voor dat ik weg ga. Dus ik denk dat ik gewoon veel te vroeg getest heb. Ik doe maandag weer en test en dan zou ik het late. Weten
Zien er beiden positief uit, over 2 dagen nog eens testen dan zijn ze vast al wat duidelijker, maar ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd!