ik moet ff kwijt dat ik supernerveus ben voor de bevalling. morgen ben ik uitgerekend en ik ben zooooo zenuwachtig! heb er nog geen last van gehad maar nu... ik ben ook zo nieuwsgierig! ik heb alleen het idee dat hij nog niet komt... ik heb wel al een zeurderig gevoel maar verder niks... pfffff ik hoop dat het snel gebeurt is
ja spannend zeg, dat wachten lijkt me inderdaad wel vervelend. Ook het niet weten wanneer en hoe etc.... Ik hoop voor je dat je niet te lang hoeft te wachten en dat je een super bevalling mag hebben,
Hoi Rachel, Nou ik ben morgen uitgerekend en ben ook erg zenuwachtig voor de bevalling. Het rommelt wel in m'n buik maar das al drie weken zo dus is dit voor mij geen bijzonder gevoel. Ik heb ook het gevoel dat het nog wel even kan duren helaas . We moeten geduldig zijn . Succes alvast meid voor als het zover is. Hoop dat we allebei niet lang meer hoeven te wachten. Silly
Nou ik weet er alles van...ik was afgelopen maandag uitgerekend...Helaas heeft de kleine man nog geen zin en zit nog lekker warm en knus. Bij mij rommelt het ook al 3 weken en hoop dat dat nu eindelijk eens doorzet......
nou ik hoor het al ik ben niet de enige met deze gevoelens!hahaha ik merk vandaag ook nog niks ben wel misselijk en moe... nou ja we hebben nog even...