ik teste net met clearblue digital wel-of niet zwanger en hij gaf niet zwanger aan??!! terwijl die van kv wel aangeeft en de cb 2 testen 2 lichte strepen gaven ..wat moet ik hier nu mee,omdat ik savonds test?!
's avonds is je urine wel minder geconcentreerd dus minder hormonen. Denk dat je met 2 pos testen er wel vanuit kunt gaan dat je zwanger bent
Na 3 pos testen mag je er toch vanuit gaan....Wanneer heb je getest? Anders doe je er nog 1 's ochtends ...voor alle zekerheid Maar het kan eigenlijk niet missen hoor....
had die digitale niet wat meer hcg nodig? zoiets heb ik een keer gelezen... morgenochtend opnieuw lijkt me een goed idee.
je zou mssn het beste die van kv halen die 2v5 die zijn super die cb digi heeft meer hcg nodig groetjes en liefs susanne ik heb namelijk hetzelfde probleem en ga morgen naar kv
hey music4life, bij mij was dat ook eerst, de kv wel positief en digitale van clear bleu niet. Deze werd pas heel laat positief paar dagen later. Meer hcg nodig denk ik. maar je bent echt wel zwanger hoor!
weer een 2e streepje! met de test kv2v5 duss ik ga ermaar vanuit datik zwanger ben!!!mn ventje heeft als verassing nog een clear blue+gehaald en verstopt hij zei geniet nu maar en doe maandag nog maar een testje voor de zekerheid lief he ps sorry datum klopt niet hahahah zat met mn hoofd nog bij gisteren
dankjewel haha bevat het niet hoor!! jij heel veel succes ik zie nog 11 dgn tot de eisprong! ik wens je alle geluk
gefeliciteerd je bent zwanger. maar die cb testen met zwanger niet zwanger moet je niet van de strepen uitgaan die staan er altijd op ook als je echt niet zwanger bent. maar die test van de kruidvat liegt niet dus geniet er lekker van !!!!!!!!!!!!
over die strpen idd had ik gelezen in de bs! dat die strepen niks zeggen je moet echt alleen uitgaan van de woorden,,dus raakte ik een beetje van slag,wat is het nu he,,wel of niet,ik ga uit van wel,want anders hadden die 2 van kv geen 2e streep!