Hoi dames, Ik zit nu op 15 DPO/NOD en heb vanaf zondag positief getest. Gister middag toen ik thuis kwam heb ik getest om 17:00 uur en nu net vanochtend om 7 uur. Ik heb het idee dat de test lichter of in ieder geval gelijk is gebleven. Is dat ok, of moet het al opgelopen zijn? Daarnaast heb ik ook mega lage rugpijn, kan amper lopen. Kent iemand dit van vroege zwangerschappen? Hieronder mijn test van gisteravond en zojuist.
Veel mensen testen in de middag of avond donkerder dan de eerste ochtend urine dus dat is niet gek. Je rug pijn is ook normaal. Alleen amper er van kunnen lopen is wel heftig.
Om oploop te zien moet je niet zo kort op elkaar testen, daar is niets uit af te lezen en je maakt jezelf er alleen maar onzeker mee. Het allerbeste is om er 2 dagen of meer tussen te hebben en op dezelfde momenten te testen, dus niet 1x ochtend 1x avond maar 2x ochtend.
Mooie testen! Gefeliciteerd! Alleen niet kunnen lopen van de rugpijn lijkt mij niet normaal.. Denk ook niet zozeer dat dit met de zwangerschap te maken heeft? Even naar de fysiotherapeut?
Thanks! Jullie hebben me wel een beetje gerust gesteld . Mocht de rugpijn morgen nog zo zijn ga ik de huisarts maar even bellen..