Wie nog meer?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Tilleke, Mar 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    hoi dames,

als het goed is ben ik morgen 7 weken zwanger! helemaal blij!!!
    Alleen ben ik best onzeker..
    heb namelijk niet echt veel kwaaltjes.
    het enige wat ik heb is wel meer moe en meer puistjes en sinds deze week ook heel de dag honger!
    zo nu in dan ook wat steekjes en krampjes bij mijn liezen en onderbuik, voornamelijk in de avond.
    Maar met misselijkheid valt het reuze mee, meer brok in de keel.
    Wie had er nog meer weinig last?? volgende week donderdag eerste echo!!

2. Lieve1

Lieve1 Lid

Oct 7, 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag 7 weken en hier valt het ook nog wel mee met de kwaaltjes. Af en toe een vleugje misselijkheid en mijn eetlust is sterk verminderd. Maar merk wel als ik eet dat ik me dan wat beter voel en dat ik kleine beetje moet eten.
    Met de moeiheid valt het ook nog wel mee en aan mijn borsten voel ik bijv. ook nog niets geks.
    Ik heb volgende week woensdag de echo....spannend!

Oja weet je wat ik wel heb....ik heb het erg snel koud, terwijl ik dat normaal gesproken niet zo heb

3. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Ik heb ook zoo weinig kwaaltjes gehad op het begin op de extreme honger na dan.
    Dat ik eerst niet eens wist dat ik zwanger was. Het was vanwege dat velen eten mijn vriend zei ga maar een test halen want ik geloof dat het raak is. :p Toen bleek ik rond de 5 weken te zitten :p

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

Oct 31, 2013
    2,247
    537
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik heb ook weinig kwaaltjes. Idd af en toe steekjes in lies en onderbuik en soms ineens heel koud. Ik heb dinsdag mijn eerste echo gehad en zat op goede plek, maar was nog geen hartje ge zien. Nu moet ik as dinsdag weer terug om te kijken of hartje dan wel klopt, hoop het zo. Ben best beetje bang. Ook omdat ik zo weinig kwalen heb en veel lees dat sommige al begin van zesde week al hartje hebben gehoord:)

5. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Oke ben gelukkig niet te enige dan! Ga er ook gewoon vanuit dat alles os natuurlijk, maar wel altijd beetje spannend!!

Share This Page