zwanger ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kimih, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimih

kimih Actief lid

28 feb 2014
    371
    0
    16
    Huismoeder
    belgië
    Hallo , nu ongeveer een dikke week na eisprong ..
    Zondag heb ik een pijnlijke steek gehad in de buik en daarna niks meer .. heb gevoeloge borsten vooral aan de zijkanten , heb al 2 x moete spugen deze week en heb nog het gevoel dat ik moet spugen . Maandag nacht geklust en dinsdag ochtend vorige week posi ovulatietest gehad . Dinsdag namiddag. Avond pijnlijk gevoel linkereierstok leek wel op ontploffen te staan , zou dit de eisprong geweest zijn ? En als ik aan baarmoedermond voel ligt doe steeds heel hoog en gisteren avond had ik een druppel licht rood bloed .. liefs x

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Geen idee,ik heb geen glazenbol;) hihi

Maar succes!!

3. kimih

kimih Actief lid

28 feb 2014
    371
    0
    16
    Huismoeder
    belgië
    Dankje ,binnen een dikke week zal ik wel weten hoe het zit als ms komen ofniet .. :-D ik hoop posi te teste ...

4. Daan8

Daan8 Lid

14 mrt 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben nieuw hier maar ik wil graag mijn ervaring met jullie delen om erachter te komen of mensen dit bekend voor komen.
    12 maart was de dag dat ik weer ongesteld moest worden maar tot nu toe blijft de ongesteldheid uit. Ik heb sinds anderhalve week last van borrelende darmen/maag (weet niet precies wat het is) en jeukende tepels. Sinds een paar dagen heb ik last van een heel klein beetje bruine afscheiding met het afvegen, alleen bij de eerste keer naar de wc gaan van de dag. Ook heb ik ineens last van winderigheid en boeren, iets wat ik normaal erg weinig doe, ook heb ik af en toe last van kleine steekjes rechtsboven de schaamstreek.
    Ik hoop natuurlijk op een zwangerschap, ben daarom ook erg benieuwd of dit de eerste tekenen kunnen zijn hiervan.
    Ik heb gister getest maar deze was negatief.

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

5. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Hou er rekening mee dat je lichaam je goed voor de gek kan houden als je graag zwanger wilt worden. Je kunt pas na je NOD echt betrouwbaar testen. En door je op elk pijntje en krampje te focussen, ga je dus juist aan die ontspanning voorbij die je zo hard nodig hebt om zwanger te worden...

6. Daan8

Daan8 Lid

14 mrt 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou natuurlijk erg goed kunnen, al hoop ik dat het niet zo is :)
    Mocht er tot na het weekend nog niks zijn. Ga ik opnieuw een test doen.

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Lijkt mij idd je eisprong.

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan

whahaha, dat denk ik dus ook altijd bij 80% van alle gestarte onderwerpen op het forum hihi, maar ik snap iedereen wel... ik ben zelf ook zo'n 'symptoom' freak :p :p

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    En,en??
    Weet je al meer?

Deel Deze Pagina